| | Etusivu | | | Foorumi | | | Galleria | | | Bimmerparty | | |
![]() |
#1 |
Bimmer Fanatic
Join Date: Oct 2004
Location: ylivieska
Posts: 654
|
m20b20 motronic tupeksii
onko kellään tullu vastaan sellasta ongelmaa m20b20 koneella oleva 88vm e34 hyytyy ku näpäytät tyhjäkäynniltä kaasua?vittumainen lähtä risteyksistä ku painat vähä liian nopeesti kaasua ni auto tuntuu tukehtuvan ja ku lyöt taas kytkimen pohjaan ja löysäät kaasun rupee ruisku korjaan käyntiä...muuten auto toimii hienosti soppa maistuu niin ku nuille yleensä!ei pitäs olla imu vuoto ku just vaihoin ilmamäärämittarin ja ruiskun välisen putken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bimmer Fanatic
Join Date: Feb 2004
Posts: 352
|
ajatko 95E vai 98E
ittellä parani koneen käynti kun vaihto 98 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bimmer Fanatic
Join Date: Oct 2004
Location: ylivieska
Posts: 654
|
95E ajan!voisko vaikuttaa niin paljon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Bimmer Fanatic
Join Date: Jan 2003
Location: Mämmilä
Posts: 202
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bimmer Fanatic
Join Date: Feb 2004
Posts: 352
|
Kyllä se vaikutti varsinkin matalilla kierroksilla koneen toimimiseen.
Omalla E34 -89 m20b20 todettu. Eihän sillä mitään vikaa korjaa, mutta kannattaa koittaa ennen kun mitään isompaa tekee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Bimmer Enthusiast
Join Date: Dec 2004
Posts: 999
|
Quote:
Eli tyhjäkäynnillä kaasupoljinta näpäyttämällä kierrokset putoaa sen verran että juuri pysyy käynnissä ja nousee tämän jälkeen heti takas normaaliin tyhjäkäyntiin. nii joo, oon juottanu 98E:tä tuolle aina. (neste ja teboil) Last edited by Juubi; 10-04-2005 at 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bimmer Enthusiast
Join Date: Sep 2003
Location: Helsinki
Posts: 1,923
|
Ei ole bensan laadusta kiinni tuo vika. Tarkista kaasuläpän asentoanturin säädöt sekä tyhjäkäyntiventtiilin toiminta ainakin näin aluksi.
__________________
E39 520iA -02 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bimmer Fanatic
Join Date: Oct 2004
Location: ylivieska
Posts: 654
|
kaasuläpänasennon tunnistin ainaki naksahtaa ku käännät kaasu vipua vähä! juu varsinkin nuo mäki lähöt on vittumaisia..ei saa oikeen mitään tuntumaa tohon autoon ku tukehtuu ja pudottaa kierrokset aika alas ja sit sen jälkeen taas tasaantuu!pitää varmaan ajaa kokoajan kaasu lattiassa ni vikaa ei huomaa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bimmer Fanatic
Join Date: Dec 2002
Location: raahe
Posts: 633
|
kyllä tuo vaikuttaa nimenomaan ilmavuodolta,oletko startti pilotilla käyny ne letku liitokset läpi ettei kuitenkin olisi josakin vuotoa ??
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bimmer Fanatic
Join Date: Oct 2004
Location: ylivieska
Posts: 654
|
ei oo tullu katottua..pitäs koittaa!auto ruennu muutenki lähteen välillä vähä vaikeesti käyntiin..saa sahata!huomasin tos aamulla et ei enään naksu se kaasuläpänasennontunnistin!onko siinä jotain säätö mahdollisuusta ja miten vaikuttaa...??pitääkö purkaa se ruiskunpääty et saa irti sen tunnistimen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | Search this Thread |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jetronic kansi motronic kanneksi | anspa87 | Moottorit, voimansiirto | 7 | 18-07-2005 21:24 |