| Etusivu | Foorumi | Galleria | Bimmerparty |  

Go Back   BTCF Forum > Mallisarjakohtainen keskustelu > 8-sarja

Reply

Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 02-03-2014, 21:47   #1
Laku
Bimmer Enthusiast

Laku's Avatar

BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II

Yleistä keskustelua E31 korimallista. Tässä linkki vanhaan topikkiin:

http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=72224
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998

Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

Last edited by Laku; 02-03-2014 at 21:48. Reason: Otsikon muokkaus
Laku is offline   Reply With Quote
Old 02-03-2014, 22:30   #2
mikae34
Bimmer Enthusiast

mikae34's Avatar

Vastaus Lakulle edellisen topicin lopusta.

Kuvia vanteista saa vasta jossain vaiheessa ensi viikon alkupuolella kun Wolf on hakenut ne itselleen. Skeptinen olen koska olen jo niin tottunut siihen näissä autohommissa että jokin menee pieleen. Lähes kaikissa muilla teettämissäni hommissa on tullut jotain vastoinkäymisiä tämän kasiprojektin kohdalla, auto jouduttiin mm. maalaamaan kahteen kertaan kun ensimmäinen maalari teki täyttä sutta. Nyt olen jotenkin jo varautunut siihen että tässä vannehommassakin menee jotain pieleen varsinkin kun Wolf ulkoisti itsekin koko homman.

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Old 03-03-2014, 00:32   #3
jori
Bimmer Fanatic

jori's Avatar

Odottelinkin milloin Lakulta tulee komenttia mun auton myynnistä

Se on vaan nyt pitkän talven ja pohdintojen jälkeen niin että aikansa kutakin, halauaisin vielä kokeilla muitakin vähän erikoisempia autoja. Viime keväänä päätin etten myykkään ja autoon laitettiin viime kesän aikana taas paljon rahaa.

Mutta...tuon käyttö on NIIN vähäistä että saisi olla joku edes hiukan käytännöllisempi erikoisauto jolla ajella suurin osa vuodesta.

Vaikka saisinkin tuon myytyä niin ajoin kyllä "kasi piireissä" pyöriä jatkossakin jos vaan miittiä tai muita tapaamisia omistajien kesken järjestetään.

OT. Mitäs porukka on mieltä tuosta ilmoituksesta, onko ok?? http://www.nettiauto.com/bmw/850/6259368
jori is offline   Reply With Quote
Old 03-03-2014, 11:54   #4
Laku
Bimmer Enthusiast

Laku's Avatar

Quote:
Originally Posted by mikae34 View Post
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Näinhän se on. On itsellänikin ollut vastoinkäymisiä sopivasti omissa E31 projekteissa tai sitten ilkivaltaa . Tarkoitinkin, että laittele kuvia, kun vanteet ovat sinulla.

Quote:
Originally Posted by jori View Post
Odottelinkin milloin Lakulta tulee komenttia mun auton myynnistä

Se on vaan nyt pitkän talven ja pohdintojen jälkeen niin että aikansa kutakin, halauaisin vielä kokeilla muitakin vähän erikoisempia autoja. Viime keväänä päätin etten myykkään ja autoon laitettiin viime kesän aikana taas paljon rahaa.

Mutta...tuon käyttö on NIIN vähäistä että saisi olla joku edes hiukan käytännöllisempi erikoisauto jolla ajella suurin osa vuodesta.

Vaikka saisinkin tuon myytyä niin ajoin kyllä "kasi piireissä" pyöriä jatkossakin jos vaan miittiä tai muita tapaamisia omistajien kesken järjestetään.

OT. Mitäs porukka on mieltä tuosta ilmoituksesta, onko ok?? http://www.nettiauto.com/bmw/850/6259368
Voihan sinä muitakin autoja kokeilla, pidät vaan E31:n tallissa, niin mä teen . Kalustoa voi hankkia LISÄKSI, sitä ei tällä foorumilla tajuta .

Jos käyttöä ajattelee, pitäisi minunkin myydä nuo heti. Kasilla 0km viime vuonna ja Csi:llä jotain 3 tankillista... Näitä on vain kiva omistaa .

Taitaa olla nuo kasimiitit pidetty tällä foorumilla, sen verran hiljaista nykyään on. Jos pidetään, mun autoon pääsee aina kyytiin .

Ilmoitus on mielestäni ok. Moottori ja tavaratilakuva voisivat vielä olla lisänä ja kenties kuva orkkisvanteista, jos joku pappa tuosta kiinnostuu.

Old 03-03-2014, 17:20   #5
jori
Bimmer Fanatic

jori's Avatar

Quote:
Originally Posted by Laku View Post
Näinhän se on. On itsellänikin ollut vastoinkäymisiä sopivasti omissa E31 projekteissa tai sitten ilkivaltaa . Tarkoitinkin, että laittele kuvia, kun vanteet ovat sinulla.

Voihan sinä muitakin autoja kokeilla, pidät vaan E31:n tallissa, niin mä teen . Kalustoa voi hankkia LISÄKSI, sitä ei tällä foorumilla tajuta .

Jos käyttöä ajattelee, pitäisi minunkin myydä nuo heti. Kasilla 0km viime vuonna ja Csi:llä jotain 3 tankillista... Näitä on vain kiva omistaa .

Taitaa olla nuo kasimiitit pidetty tällä foorumilla, sen verran hiljaista nykyään on. Jos pidetään, mun autoon pääsee aina kyytiin .

Ilmoitus on mielestäni ok. Moottori ja tavaratilakuva voisivat vielä olla lisänä ja kenties kuva orkkisvanteista, jos joku pappa tuosta kiinnostuu.
Sulla onkin toi kalusto kunnossa, hieno ja tehokas käyttis sekä kaksi kasia joista toinen vielä sporttisempi. Tehoa mä haluaisin lisää.

Nyt kun on ostettu kämppä eteläisestä Helsingistä ja kuitenkin haluan käydä ulkomailla lomailemassa pari kertaa vuodessa niin kaikkeen ei normaali palkansaaja pysty.

Jos mulla on joku kiva auto on niin tykkään sillä myös ajella enkä suurinta osaa vuodesta seisottaa, ajamista varten nuo on kuitenkin tehty.
Old 03-03-2014, 17:57   #6
mikae34
Bimmer Enthusiast

mikae34's Avatar

Quote:
Sulla onkin toi kalusto kunnossa, hieno ja tehokas käyttis sekä kaksi kasia joista toinen vielä sporttisempi. Tehoa mä haluaisin lisää.

Nyt kun on ostettu kämppä eteläisestä Helsingistä ja kuitenkin haluan käydä ulkomailla lomailemassa pari kertaa vuodessa niin kaikkeen ei normaali palkansaaja pysty.

Jos mulla on joku kiva auto on niin tykkään sillä myös ajella enkä suurinta osaa vuodesta seisottaa, ajamista varten nuo on kuitenkin tehty.
Tässähän tuli minusta oikein hyvin kiteytettyä asian ydin.
Old 30-03-2014, 22:32   #7
Kylli-Täti
Bimmer Fanatic

Quote:
Vähän vanha, mutta halusin vaan sanoo et ehdottomasti tosi hyvä ilmotus, bongasin ton jo viikko tai pari sitten ja ajattelin et vihdoinkin joku jaksanu nähdä vaivaa ilmoon vs se vanha tuttu "auto toimii soita ni voin kertoo 15 eri jampalle et autosta puuttuu männät ja auto on virossa haista vittu löit luurin korvaan".
Kylli-Täti is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2014, 21:53   #8
jori
Bimmer Fanatic

jori's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hevonen View Post
Vähän vanha, mutta halusin vaan sanoo et ehdottomasti tosi hyvä ilmotus, bongasin ton jo viikko tai pari sitten ja ajattelin et vihdoinkin joku jaksanu nähdä vaivaa ilmoon vs se vanha tuttu "auto toimii soita ni voin kertoo 15 eri jampalle et autosta puuttuu männät ja auto on virossa haista vittu löit luurin korvaan".
Kiitoksia Hepoinen, täytyy laittaa tuo vielä ajantasalle kunhan muutto häsmäkät sen sallii, auto nyt tosiaan liikenteessä. Tänään ajoin yli 400km hymyssä suin pitkästä aikaa, eli enemmän kuin moni tämänkin foorumin kasien omistajista yhteensä vuoteen
Old 31-03-2014, 22:19   #9
Laku
Bimmer Enthusiast

Laku's Avatar

Quote:
Tänään ajoin yli 400km hymyssä suin pitkästä aikaa, eli enemmän kuin moni tämänkin foorumin kasien omistajista yhteensä vuoteen

Old 10-04-2014, 16:14   #10
JTMD
Bimmer Fanatic

JTMD's Avatar

Quote:
Kiitoksia Hepoinen, täytyy laittaa tuo vielä ajantasalle kunhan muutto häsmäkät sen sallii, auto nyt tosiaan liikenteessä. Tänään ajoin yli 400km hymyssä suin pitkästä aikaa, eli enemmän kuin moni tämänkin foorumin kasien omistajista yhteensä vuoteen
Viimekesänä tuli rullailtua sen 150km Jos pari viikkoa vielä niin on entistä ehompi kiesi alla niin jaksaa varmasti ajella Rahaa paloi, mutta eipähän ainakaan vuoda öljyä enää niin pysyy mesemiehilla tälläkertaa lätty kiinni.
-92 e30 325 cab
-93 e36 M3
-91 e36 325
JTMD is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules