| Etusivu | Foorumi | Galleria | Bimmerparty |  

Go Back   BTCF Forum > Yleinen autoilu- ja tekniikkakeskustelu > Tekniikka > Kori, sähköt

Reply

Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 11-01-2019, 01:05   #281
Iithördi
Newbiemmer

Onko kummonen homma tehdä e36 helman tunkkauspiste uusiksi kun painunut itse nostopisteen ”tukevin” kohta sisään.. Helmapeltiä raolleen tottakai mutta entä loput.
Iithördi is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2019, 08:02   #282
pazq
BTCF Member

pazq's Avatar

Quote:
Originally Posted by Iithördi View Post
Onko kummonen homma tehdä e36 helman tunkkauspiste uusiksi kun painunut itse nostopisteen ”tukevin” kohta sisään.. Helmapeltiä raolleen tottakai mutta entä loput.
Onhan siellä aikamoinen häkkyrä sisässä ja ahdasta on ellet leikkaa vähän isommalta alueelta palaa nätisti pois tieltä. Jos pelti taipuu käsissä ja hitsi pysyy kädessä niin on tehtävissä kyllä. Pienellä googlailulla löytyy kuvia millanen se systeemi siellä sisässä on niin osaat varautua. Ja varaudu pahempaan kun oletat.. Niin se menee aina
pazq is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2019, 11:37   #283
jr66
Bimmer Enthusiast

Quote:
Originally Posted by pazq View Post
Onhan siellä aikamoinen häkkyrä sisässä ja ahdasta on ellet leikkaa vähän isommalta alueelta palaa nätisti pois tieltä. Jos pelti taipuu käsissä ja hitsi pysyy kädessä niin on tehtävissä kyllä. Pienellä googlailulla löytyy kuvia millanen se systeemi siellä sisässä on niin osaat varautua. Ja varaudu pahempaan kun oletat.. Niin se menee aina
Jep. Pari pientä reikää vaan pitäisi hitsata. Kuultu monesti (liian usein)...
jr66 is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2019, 17:09   #284
Freak
BTCF Member

Freak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Iithördi View Post
Juu-u. Jos e36:ssa helma painuu nostettaessa sisään, niin peli on jo menetetty. Nostokohta on silloin niin ruostunut, että se pitää tehdä täysin uusiksi. Se ei välttämättä kestä nostaa edes helmassa olevasta reiästä alkuperäisellä tunkilla. Mulla ainakin kynnyksen ja oven rako painui umpeen autoa ylös tunkatessa.

En tiedä saako sinne oikeita korjauspaloja. Ehkä, ehkä ei. Mä kuitenkin väkersin itse korjauspalat/vahvikkeet kanttisesta huonekaluputkesta mitä sattui olemaan just sillä hetkellä käsillä.

Jos helmaa ei ole vielä hitsattu nostokohdan seutuvilta, niin todennäköisesti muutakin parsittavaa on kuin pelkkä tunkinpaikka.

- E32/E34 7x15 et20 style 4 vanteet.

Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

Uuden liiton mies...

Freak is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2019, 18:21   #285
pazq
BTCF Member

pazq's Avatar

Ja jos on yhtään epävarma osaamisesta että mitä vastaan tulee, niin semmonen kaveriks että se on ihan sama mitä sieltä tulee vastaan. Kaverin autoa kun hitsailin niin jouduin tekemään runkoaisaakin hyvän matkaa uudestaan ja hankalimmasta kohdasta autoa, kun oli lattia kadonnut ja osa palkeistakin. Hetken se vitutti mut tuli tehtyä kun masennuksesta selvis
pazq is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules