| Etusivu | Foorumi | Galleria | Bimmerparty |  

Go Back   BTCF Forum > Yleinen autoilu- ja tekniikkakeskustelu > Yleinen autoaiheinen keskustelu

Reply

Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 15-03-2019, 13:35   #171
Juppe
Bimmer Enthusiast

Quote:
Tekis mieli tietää mitä tarkoittaa että ei toimi kunnolla?
Tätä mäkin ihmettelen. Valitsen katsottavan ohjelman kakella ja painan play nappia. Full-HD matsku täytttää ruudun ja tekstitkin saa vielä halutessaan suomeksi. Ei nyt ihan kauhean hankalaa tai huonosti toimivaa. Jack Ryan tuolta tuli ohimennen katsottua kans. Ei nyt mitään eeppistä settiä, mut ihan ookoo ruuduntäytettä sisätreeneihin. GT:n jaksot ovat vaihdelleet sisällöltään ja laaudltaan aika paljon, mutta tässä kohtaa kautta olen kuitenkin positiivisen puolella.
Old 15-03-2019, 13:46   #172
j-a
Bimmer Enthusiast

j-a's Avatar

Quote:
Originally Posted by Juppe View Post
Tätä mäkin ihmettelen. Valitsen katsottavan ohjelman kakella ja painan play nappia. Full-HD matsku täytttää ruudun ja tekstitkin saa vielä halutessaan suomeksi. Ei nyt ihan kauhean hankalaa tai huonosti toimivaa. Jack Ryan tuolta tuli ohimennen katsottua kans. Ei nyt mitään eeppistä settiä, mut ihan ookoo ruuduntäytettä sisätreeneihin. GT:n jaksot ovat vaihdelleet sisällöltään ja laaudltaan aika paljon, mutta tässä kohtaa kautta olen kuitenkin positiivisen puolella.
Vika boldattuna, pitäis olla UHD.

Eikäku en oikeasti tiedä, ei ole juuri tuosta striimipalvelusta kokemusta. Mutta Netflixillä perkeleet haluavat tuplahintaa UHD-matskusta, joten menee telkkarin pikselit ihan hukkaan kun ei viitti 14€ kuukaudessa maksaa. Kaista kyllä nykyään riittäis, 100Mbps downlinkiin pätkyttää LTE CA:lla.

Ylimääräisenä tarjolla:
18" Style 120 OEM-vanteet renkaineen 490€!
Sekalaisia E36-osia ja muuta roinaa
E36 Touringin kippaava takapenkin selkänoja mustaa nahkaa
E36 M3 -penkkien nahkaverhoillut selkänojan paneelit
j-a is offline   Reply With Quote
Old 15-03-2019, 15:38   #173
Juppe
Bimmer Enthusiast

Täytyy sanoa, että en oo edes katsonut, onko toi matsku 4K vai full hd. Itse asiassa taisi olla Ultra HD, mitä se sit ikinä meinaakaan... Hyvältä se 4k töllössä ainakin näyttää Netflixille oon maksanut kiltisti parempaa hintaa paremmasta kuvasta.

Last edited by Juppe; 15-03-2019 at 15:40.
Juppe is offline   Reply With Quote
Old 15-03-2019, 22:20   #174
Janzki
BTCF Member

Janzki's Avatar

Quote:
Originally Posted by E39Fin View Post
Ei mulla valttamista primesta tai netflixistä.
Sama, luulisi PK-seudulla saavan jo kunnon liittymää kun Lohjallakin piisaa nopeus katsomaan vaikka useammasta vermeestä samaan aikaan.
Toki vitosella ei saa kympin tuotetta.
-530d powered by Tuikku
-330d E46 M57n touring
-330d E46 M57n coupe
-320i e46 conv.
-330i e36 conv.
-320i e36 coupe, low mileage hero
-325i e30 tbo
-1800 -65
-OPC Insignia, turbotechnichs, wagner-tuning, BoschEV
-Mb Vito Powered by Tuikku
-Porsche Cayenne
-Harley Dyna Fat-bob 103 Screaming Eagle
Sähköposti.
IG: janzki_
Janzki is offline   Reply With Quote
Old 15-03-2019, 22:29   #175
jannmann
Bimmer Enthusiast

jannmann's Avatar

Quote:
Originally Posted by Janzki View Post
Sama, luulisi PK-seudulla saavan jo kunnon liittymää kun Lohjallakin piisaa nopeus katsomaan vaikka useammasta vermeestä samaan aikaan.
Toki vitosella ei saa kympin tuotetta.
Itsellä esim Netflix ja YouTube tökki ihan hitosti ekan sukupolven lg smart telkussa. Kun telkku vaihtui, nämä ongelmat katosivat.
Vähän huvitti kuin miljoona vuotta vanhempi ps3 pyöritti noita ongelmitta ja 3000e 65" 4k 3D telkku ei toiminut yhtään siinä mihin oli " tarkoitettu".
Old 15-03-2019, 23:09   #176
JarppiR
Bimmer Rookie

Quote:
Originally Posted by jannmann View Post
Itsellä esim Netflix ja YouTube tökki ihan hitosti ekan sukupolven lg smart telkussa. Kun telkku vaihtui, nämä ongelmat katosivat.
Vähän huvitti kuin miljoona vuotta vanhempi ps3 pyöritti noita ongelmitta ja 3000e 65" 4k 3D telkku ei toiminut yhtään siinä mihin oli " tarkoitettu".
Tämä. Ps3:n kautta katson edelleen käytännössä kaiken matskun kun tv:n oma käyttöliittymä aivan aunarista ja kaatuilee. Vois sanoa että vuonna 2009 tehty ostos on maksanut itsensä takaisin moninkertaisesti.
Old 15-03-2019, 23:52   #177
pyroz
BTCF Member

pyroz's Avatar

Quote:
Originally Posted by E39Fin View Post
Ei mulla valttamista primesta tai netflixistä.
Mobiilipaskan varassa toistaiseksi vielä. Iltaisin aivan tukossa. Valokuitu tulossa...ehkä...sitten joskus. Kun vaan alkaisivat kaivaa.
Pappa-grau 530iA E60
Alpinweiss 3 F31 M-sport
Saphirschwarz metallic E93
Imolarot II E46 M3 cabriolet
E39 528i
pyroz is offline   Reply With Quote
Old 16-03-2019, 01:31   #178
Zygel
Bimmer Fanatic

Quote:
Originally Posted by Juppe View Post
Älytelkkarista kun katsoo niin näkee vielä 4K:na, itse tosin tyydyn vetämään hdmi-piuhan läppäristä töllöön.

Quote:
Originally Posted by pyroz View Post
Itse en maksa euroakaan mistään striimauspalveluista kun eivät toimi kunnolla eikä sisältöä voi räätälöidä. Eikä asuinpaikan verkkoyhteydet edes salli pätkimätöntä palvelua niin voi unohtaa jo alkuunsa.
Ihan kuin se olisi striimauspalvelun syy jos sulla ei ole kunnon yhteyksiä kotona? Kyllä mulla on toiminut kaikki striimauspalvelut mitä olen kokeillut, HBO Nordicissa varmaan paskin käyttöliittymä.

Last edited by Zygel; 16-03-2019 at 01:34.
Zygel is offline   Reply With Quote
Old 16-03-2019, 01:39   #179
pyroz
BTCF Member

pyroz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Zygel View Post
Ihan kuin se olisi striimauspalvelun syy jos sulla ei ole kunnon yhteyksiä kotona? Kyllä mulla on toiminut kaikki striimauspalvelut mitä olen kokeillut, HBO Nordicissa varmaan paskin käyttöliittymä.
No siellä oli se varsinainen syy myös mainittuna jos huomasit. Tuollainen noin viiden euron kuukausihinta on toki jo vähän mielekkäämpi kuin ne vuosikausia tuputetut "25€/kk TV-kanavapaketit" joissa on yksi mielenkiintoinen kanava ja joudut maksamaan kymmenestä turhasta siinä mukana.
Pappa-grau 530iA E60
Alpinweiss 3 F31 M-sport
Saphirschwarz metallic E93
Imolarot II E46 M3 cabriolet
E39 528i
pyroz is offline   Reply With Quote
Old 17-03-2019, 22:35   #180
Zygel
Bimmer Fanatic

Miten sitä sisältöä pitäisi pystyä räätälöimään? Striimauspalvelut ovat kuitenkin yrityksiä ja jollain rahalla niidenkin täytyy pyöriä. Onneksi maksaviakin asiakkaita löytyy, muuten emme saisi nauttia koko grand tourista kun sitä ei olisi edes tehty.

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules