| Etusivu | Foorumi | Galleria | Bimmerparty |  

Go Back   BTCF Forum > Yleinen autoilu- ja tekniikkakeskustelu > Yleinen autoaiheinen keskustelu

Reply

Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 10-06-2019, 22:11   #181
nullzwei
BTCF Member

nullzwei's Avatar

Quote:
Originally Posted by majgul View Post
Fakta on että tottahan toki

Burble: "Impar på fjortisar vid korvkiosken"
nullzwei is offline   Reply With Quote
Old 10-06-2019, 23:48   #182
nullzwei
BTCF Member

nullzwei's Avatar

Quote:
Originally Posted by Remotion View Post
Esim Länsiväylä eli 51 eli Tarvontie eli Helsinki-Hankotie
Ai jaa.

Burble: "Impar på fjortisar vid korvkiosken"
nullzwei is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2019, 08:01   #183
Attekun
Bimmer Enthusiast

Attekun's Avatar

Quote:
Originally Posted by Remotion View Post
Kannattaisi lukea historiaa ennenkuin tulee olkinukella typistämään kommentoijien argumentit.
Missä kohtaa keskustelua käytin olkinukkea? Kysyn tämän ihan ilman sarvia ja hampaita, koska kehittyminen keskustelijana kiinnostaa ja mielestäni en näin tehnyt.

Quote:
Historia osoittaa kiistatta ja kerta toisensa jälkeen että valtaa pitävä käyttää kaiken mikä on teknisesti mahdollista sortaakseen kansalaisia. Jos nyt haluat tästä kuluneen vuosisadan ajalta todisteita niin kannattaa lähteä vaikka Annie Jacobsenin tutkimuksista liikkeelle.
Joissain tilanteissa ja yhteiskunnissa näin on varmasti ollut. Toisaalta jos jo aiemmin tähän keskusteluun esitettyjen esimerkkien pohjalta asiaa tarkastellaan, niin ne varsinaiset valtaa pitävät ovat nimenomaan torpanneet poliisin halut laajentaa omia oikeuksiaan.

Quote:
ATTEKUN kerro nyt historiasta vaikka kymmenen esimerkkiä missä valtaapitävällä koneistolla on ollut täydellinen tehonyrkki omien kansalaisten valvontaan ja sitä sitten maagisesti ei oltaisikaan käytetty siihen? Aloita vaikka pään seinään lyöminen isoimmista maailmanmahdeista: USA, Neuvostoliitto, Saksa ja Kiina ja kerro miten mahtavasti meni. Kerro noi mulle ensin ennenkuin jatkat samaa jankutusta, kiitos.
En osaa sanoa mikä olisi täydellinen tehonyrkki enkä kyllä pidä GPS pohjaista autoilijan seurantaakaan sellaisena. En lähtisi vertaamaan Suomea edellämainittuihin valtioihin.

Quote:
Originally Posted by majgul
Ei vaan kannata alkaa Attekun:n kans väittelemään. Näköjään se ei edes halua ymmärtää. Kunhan väittelee vaan ku oma kanta on se tärkein. Fakta on että tottahan toki GPS seuranta/sanotusti varmasti tulis käyttöön ennemmin tai myöhemmin.
Nyt hämmentää. Eli pitäisi väitellä jonkin muun kuin oman kannan puolesta? Miksi? Harmillista että olet ymmärtänyt väärin tai olen viestinyt epäselvästi. Minä haluan ymmärtää ja siksi olen kysynyt kanssakeskustelijoilta tarkentavia kysymyksiä ettei tarvitsisi yrittää arvailla mitä tarkoitetaan. Olen kanssasi samaa mieltä että GPS-seuranta tulee (ja tavallaan on jo nytkin käytössä), mutta tullaanko hetkellisestä ylinopeudesta sen pohjalta sakottamaan? En usko, syistä jotka on jo aiemmin esitetty.

Meneepäs nyt joillakin tunteisiin tämä aihe. Aihe on mielestäni mielenkiintoinen ja tästä olisi mielekästä keskustella asialinjalla, jossa pyrin jatkossa itsekin pitäytymään. Pahoittelut jos olen jotakuta loukannut. Se ei ole ollut tarkoitus.
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Attekun is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules