| | Etusivu | | | Foorumi | | | Galleria | | | Bimmerparty | | |
![]() |
#1 |
BTCF Member
|
BMW Japanista XII (+ muita merkkejä)
#2 |
Moderator
|
No mitkä on ensi vaikutelmat?
Hyvältä ainakin näyttää.... ![]()
#3 |
Bimmer Rookie
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
BTCF Member
|
Parempi kuin odotin, ohjaustehostimen pumppu piti hassua pulputusta mutta lisäämällä chf11s:ää niin että näkyi tikussakin, ääni poistui.
Keskuslukko, takaverho ja takaniskatuet ei toimineet, syyllinen oli palanut sulake. En tiedä miksi oli palanut, mutta on se nyt päivän tossa toiminut. Teknisesti parempi kuin odotin, olen tyytyväinen. Pinta huutaa myllytystä ja muuta hifistelyä, mutta niitä sitten joskus kun on sen aika. Oikeastaan ekana tulee vastaan renkaiden tasapainotus. No ei, vaikka tulikin ostettua hyllyyn jo valmiiksi madallussarja. Tuon kun pudotti napista ala-asentoon, se meni mun mielestä yllättävän alas. En tiedä saako vakiota tuohon stanceen, vai onko tossa joku pudotussofta/linkit jo valmiina.
#5 |
Bimmer Enthusiast
|
Komia pelihän se on...ja hyvä ettei ainakaan heti tullut mitään "ylläreitä" vastaan...muita kuin siis positiivisia!
#6 |
BTCF Member
|
Osteletteko te tuolta jpc trade sivuston kautta nuita pirssejä? Käytättekö paypalia vai tilisiirtoa? Paypal tais olla nopeampi?
Ja sitten. Kun olen siirtänyt sen ekan touhutonnin sille välittäjälle, niin alanko huutelemaan itse autoja? Vai sanonko välittäjälle että se huutelee tiettyyn hintaan saakka tiettyä autoa? Sen jälkeen alkaa laskujen ja auton odottelu? Näihin varmasti on vastaukset lueteltu miljoonaan kertaan ja faq ta oon tavannut mutta en kaikkea älynnyt |
![]() |
![]() |
#7 | |
BTCF Member
|
Quote:
Depositin ja kaikkein halvimmat romut olen maksanut paypalilla, kalliimmat sitten tilisiirrolla. Kun deposit on sisällä, niin voit pyytää mielenkiintoisesta autosta translationin, ja kun se on tullut voit jättää portaaliin kattotarjouksesi. Sen jälkeen jäät odottamaan lopputulosta.
![]() |
#8 |
BTCF Member
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
#9 |
BTCF Member
|
Hienossa kunnossa näkyisi olevan mutta miten on noin ujot pakoputken päät
![]()
Hiace -09 137hv/339nm R3V COTM March -16 e30 325ic Last edited by Tonton; 30-05-2017 at 06:34. |
![]() |
![]() |
#10 | |
BTCF Member
|
Quote:
Perskeles. Jos nämä Gradet aina pitää näin hyvin kutinsa niin perskeles kertaa kaksi. Mä luulin, että tuolla aiemmin laitetussa yhteiskuvassa näkyvä toinenkin e34 on mulle tuleva kolmas e34,mutta kun eivät puhuneet siellä mitään,ni en alkanut syynäämään sitä sen tarkemmin. Kaipa ilmoittavat sitten jossain kohtaa. Ja toisaalta tää 525i on ollut just noista se,mitä oon oikein odottamalla odottanut et ei oikeastaan kiinnostanutkaan se toinen ![]() Kyyti on kyllä tosiaan 52tkm ajetun kyyti. Vihdissä täytyi sen verta pysähtyä Motonetin pihalla, että vaihdoimme Torquelin kanssa (hän siis lähti juttuseuraksi ja fiilistelyavuksi mukkaan ja putsasi vielä kaverina autoa) tulpat autoon siinä pihalla ni johan alakoi rokhaamaan. Sitä ennen kävi 5:llä. Joo mutta kiitos topicin alkuperäisille aloittajille/aloittajalle tästä. En olisi noita varmaan koskaan alkanut syynäämään ilman tätä topiccia. Oikeastaan karsastin alunperin noita Japsiautoja kun kuvittelin kaikkien autojen olevan postiautoja. Cheers
Isillä on Last edited by jari kihlman; 30-05-2017 at 02:19. |
|
![]() |
![]() |
Thread Tools | Search this Thread |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BMW Japanista V (+ muita merkkejä) | samulis | Yleinen autoaiheinen keskustelu | 1032 | 21-04-2016 17:32 |