| Etusivu | Foorumi | Galleria | Bimmerparty |  

Go Back   BTCF Forum > Yleinen autoilu- ja tekniikkakeskustelu > Yleinen autoaiheinen keskustelu

Reply

Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 23-10-2021, 11:17   #811
melperri
Bimmer Rookie

Quote:
Originally Posted by PNM2 View Post
Just näin. Eipä siihen ihmeempiä vaadita mutta se mikä yllätti oli turhaan mulle lähetetty kirje, kun kuvassa päivänselvästi nainen ratissa. No, oon saanut kaksi huomautusta ihan ihmisen leimaamana Stockan tunnelista molemmissa ollen 33km/h (ennen varmuusvähennystä 36km/h toki) nopeus kolmenkympin alueella eli ns turhaa työtä tehdään muutenkin. Nykyään ei taida enää leimaa olla; en tiedä, kun ei plitikoita ole pitkään aikaan kärsitty.
Ei ne niitä kuvia ensi vaiheessa katsele , ovat tyytyväisiä , jos joku maksaa. Itse jouduin muutama vuosi sitten ottamaan luodin tyttären puolesta , ettei olisi mennyt ajo oikeus tuoreena kuljettajana toisesta rikemaksusta. Täydestä meni. Ylinopeuteen syyllistyi poliisin mielestä 18v tytöltä näyttävä partainen äijä.
melperri is offline   Reply With Quote
Old 24-10-2021, 11:07   #812
Jii_Koo
Bimmer Fanatic

Jii_Koo's Avatar

Quote:
Originally Posted by BFI18 View Post
Ei pysäyttänyt minua, mutta jonkun muun.
Turun alueella pyörii vielä (näin loppusyksystäkin) vihreä Kawa/musta ajopuku.
Olkaapa tarkkoina, ei osunut onneksi omalle kohdalle..
Vastaava kombo nähty myös Jyväskylässä. Eipä olisi erottanut, jos ei olisi ollut hälytysajossa.

Mitä toiseen keskustelunaiheeseen tulee:
Palautin kans kerran mun autolla kamera-autoon ajetun ylinopeussakon "kiistän ajaneeni" ruksittuna. 8km/h ylitys eli pienin mahdollinen summa.
Siitä ei kuulunut enää ikinä mitään.
Old 24-10-2021, 14:13   #813
Kräki
Bimmer Fanatic

Quote:
Originally Posted by BFI18 View Post
Ei pysäyttänyt minua, mutta jonkun muun.
Turun alueella pyörii vielä (näin loppusyksystäkin) vihreä Kawa/musta ajopuku.
Olkaapa tarkkoina, ei osunut onneksi omalle kohdalle..
Tussulantielläkin moinen vaikuttaa. Onneksi kaveri piippaa hyvissä ajoin ennen slurkkeja.
Kräki is offline   Reply With Quote
Old 25-10-2021, 11:55   #814
Kräki
Bimmer Fanatic

Tämmönen amg meisseli oli pampuilla tänään tammistossa sivarina.

Last edited by Kräki; 01-01-2022 at 10:54.
Kräki is offline   Reply With Quote
Old 30-10-2021, 19:32   #815
naikou
Bimmer Enthusiast

naikou's Avatar

Onhan niillä kaikkea nykyään, mahdoton sanoa että onko takana tuleva auto poliisi vai ei, joskus outo/normaalista poikkeava ajotapa on ainut mikä paljastaa ”sivarin”, olen nähnyt myös harmaan uusinta mallia olevan farmari skodan, mitään hälytysvalo virityksiä ei näy mutta kyllä siinä sellaiset on silti
Old 30-10-2021, 21:44   #816
Tommix
BTCF Member

Tommix's Avatar

Totta, ja tuon takia isot pojat hommaa sellaisen mustan laatikon joka kertoo onko setä siniset lähistöllä
Missfireä ja puolimoottorivaloa jo vuodesta 2013
Tommix is offline   Reply With Quote
Old 30-10-2021, 22:08   #817
Georgios Terziakis
BTCF Member

En edes muista milloin viimetteeks olis poliisit pysäyttäny tien päällä. Joo, neljä vuotta sitten juhannusvkonloppuna sunnuntaina kaupan pihaan ajaessa käänty maija perään ja pyysivät puhaltamaan, puhtaat nollat. Eikä edes korttia kysytty.
Georgios Terziakis is offline   Reply With Quote
Old 31-10-2021, 17:49   #818
msalojaa
BTCF Member

msalojaa's Avatar

Lahdenväylän alussa Helsingistä siinä missä alkaa 80 rajoitus. Edessä yksi auto, vasemmalla kaistalla kaksi autoa ja kaikki ajoi suht hitaasti. Siinä oli noiden kahden vasemman auton välissä just ja just tilaa niin ohitin edessä olleen auton, saattoi nopeuskin nousta vähän liikaa. Kaikki muuten ok paitsi se taaempi vas. kaistan auto olikin poliisin teipitön paku ja valothan siinä alkoi vilkkumaan mun takana.

Oli asiallinen poliisi. Totesin et oli typerästi tehty eikä ole selitystä. Katsoi ajokortin ja totesi, että pidetään pujottelu slalom-rinteessä. Ei seuraamuksia.
Old 31-10-2021, 19:11   #819
jj5
BTCF Member

jj5's Avatar

Quote:
Originally Posted by msalojaa View Post
Lahdenväylän alussa Helsingistä siinä missä alkaa 80 rajoitus. Edessä yksi auto, vasemmalla kaistalla kaksi autoa ja kaikki ajoi suht hitaasti. Siinä oli noiden kahden vasemman auton välissä just ja just tilaa niin ohitin edessä olleen auton, saattoi nopeuskin nousta vähän liikaa. Kaikki muuten ok paitsi se taaempi vas. kaistan auto olikin poliisin teipitön paku ja valothan siinä alkoi vilkkumaan mun takana.

Oli asiallinen poliisi. Totesin et oli typerästi tehty eikä ole selitystä. Katsoi ajokortin ja totesi, että pidetään pujottelu slalom-rinteessä. Ei seuraamuksia.
Huono ja hyvä tuuri samaan aikaan.
Aina välillä kuumottaa koska käy näin, esimerkiksi just tossa mainitsemassasi kohdassa. Semi rasittavaa, kun ei osata ajaa oikealla. Erityisesti 3 kaistaa tuntuu olevan ihan mahdoton tehtävä, mutta jos on vähänkin enemmän liikennettä niin 2 kaistaakin on ilmesesti jo useille haastava.

Old 31-10-2021, 23:19   #820
jr66
Bimmer Enthusiast

Ei nyt saatana onnistu, joku web error....
jr66 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules