| Etusivu | Foorumi | Galleria | Bimmerparty |  

Go Back   BTCF Forum > Mallisarjakohtainen keskustelu > 3- ja 4-sarja > 2006 - 2011 (E9x)

Closed Thread

Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 04-05-2018, 22:15   #71
eljas
Bimmer Rookie

Quote:
Originally Posted by Tommix View Post
Ei ne vakiot kovettuneet muoviventtiilit kauan kestä painetta. Ne on suunniteltu 8 psi.
Kunnon bow ei pidä häiritsevää ääntä toisin kuin halvat kiinalaiset. Molempia on tullut käytettyä.
Kuten totesin, makuasioita BOV vs. DV. Ei ilmeisesti merkittävää eroa ainakaan perus katukäytössä...

Ja mulla on suunnitelmissa se, että kun nuo vakio-dv:t hajoaa, niin Turbosmartin tai Forgen vastaavanlaiset tilalle. Ovat kyllä aivan törkeän kalliit...
Old 05-05-2018, 01:51   #72
vam0s
Bimmer Rookie

Itsellä tialin bov ja ei kyllä kuulu sisälle yhtään. Ei oikeastaan juuri pihallakaan.
vam0s is offline  
Old 05-05-2018, 08:05   #73
yarski
BTCF Member

yarski's Avatar

Quote:
Originally Posted by vam0s View Post
Itsellä tialin bov ja ei kyllä kuulu sisälle yhtään. Ei oikeastaan juuri pihallakaan.
Tial myös täällä ja kyllä se reippaasti suhahtaa kun täyskaasukiihdytyksen hellittää
Old 05-05-2018, 10:15   #74
Tommix
BTCF Member

Tommix's Avatar

Quote:
Originally Posted by eljas View Post
Kuten totesin, makuasioita BOV vs. DV. Ei ilmeisesti merkittävää eroa ainakaan perus katukäytössä...

Ja mulla on suunnitelmissa se, että kun nuo vakio-dv:t hajoaa, niin Turbosmartin tai Forgen vastaavanlaiset tilalle. Ovat kyllä aivan törkeän kalliit...
Juu, normikäyttöön/kevyeen viriin noi orkkikset käy ihan hyvin. Tosin tässä tapauksessa en ymmärrä miksi cp pitää vaihtaa, miksei orkkis kelpaa?

Quote:
Originally Posted by vam0s View Post
Quote:
Originally Posted by yarski View Post
Tial myös täällä ja kyllä se reippaasti suhahtaa kun täyskaasukiihdytyksen hellittää
E92:ssa mulla oli joku kiinabow ja se äänteli kuin Darth Vader. Nyt käytössä on Turbosmart:n bow ja mun piti soittaa sen edelliselle omistajalle että onko toi rikki kun ei pihaustakaan kuulu sisälle . Toimii se ja olen pienen pihauksen joskus kuullut

Last edited by Tommix; 05-05-2018 at 10:20.
Tommix is offline  
Old 05-05-2018, 11:56   #75
eljas
Bimmer Rookie

Quote:
Juu, normikäyttöön/kevyeen viriin noi orkkikset käy ihan hyvin. Tosin tässä tapauksessa en ymmärrä miksi cp pitää vaihtaa, miksei orkkis kelpaa?
Mä ainakin vaihdoin chargepipen ihan sen takia, koska ahtoja tulee enemmän ja sen sai hyvään pakettihintaan muiden hilppeiden kanssa. Ja jos tuntuu, että noi vakio dv:t ei kestä kovempia ahtoja, niin sitten tilaan kestävämmät.
Old 05-05-2018, 18:56   #76
Tommix
BTCF Member

Tommix's Avatar

Quote:

Quote:
Mä ainakin vaihdoin chargepipen ihan sen takia, koska ahtoja tulee enemmän ja sen sai hyvään pakettihintaan muiden hilppeiden kanssa. Ja jos tuntuu, että noi vakio dv:t ei kestä kovempia ahtoja, niin sitten tilaan kestävämmät.
Ei ku meinasin että jos pitää orkkis dv:t (kuten rarkoon kysyi) niin miksi edes vaihtaa cp?
Tommix is offline  
Old 05-05-2018, 19:54   #77
yarski
BTCF Member

yarski's Avatar

Quote:
E92:ssa mulla oli joku kiinabow ja se äänteli kuin Darth Vader. Nyt käytössä on Turbosmart:n bow ja mun piti soittaa sen edelliselle omistajalle että onko toi rikki kun ei pihaustakaan kuulu sisälle . Toimii se ja olen pienen pihauksen joskus kuullut
Liian vähän paineita takana jos ei kunnolla puhise
Old 05-05-2018, 20:04   #78
Markojs
Bimmer Rookie

Quote:
Ei ku meinasin että jos pitää orkkis dv:t (kuten rarkoon kysyi) niin miksi edes vaihtaa cp?
Onko tuo charge pipen / orkkis dv:jen päivitys kuinka tarpeellinen/aiheellinen loppujen lopuksi?
Itellä nyt mhd stg 2+, vrsf dpt, vrsf 7" hd jäähy ja bms dci.

Putki nyt varmaa hajoaa jos hajoaa mutta pitääkö nuo orkkis dv:t enään
tuolla 16-18psi tietämillä vai tämäkin täysin tapauskohtaista?

Lähinnä nyt mietiskelen että pitäiskö moinen laittaa tilaukseen tässä kesän mittaan vielä
vai säästääkö tuleviin yllätyksiin.
Markojs is offline  
Old 05-05-2018, 20:09   #79
hardyy
Bimmer Rookie

Mikähän mahtaa autoa vaivata kun kiihdyttää 4-5 vaihteella ohitten jonkun tai kun kiihdyttää motarille auto heittää välillä: 30FE Boost over target.. auto ei heitä vika koodia vaikka kiihdyttäisi 1-2-3 vaihteen läpi asti?
hardyy is offline  
Old 05-05-2018, 20:45   #80
brainsurgery
Bimmer Enthusiast

Quote:
Originally Posted by hardyy View Post
Mikähän mahtaa autoa vaivata kun kiihdyttää 4-5 vaihteella ohitten jonkun tai kun kiihdyttää motarille auto heittää välillä: 30FE Boost over target.. auto ei heitä vika koodia vaikka kiihdyttäisi 1-2-3 vaihteen läpi asti?
Jos on JB4 niin se on ominaisuus. Yleensä pääsee eroon kun laskee mittariston 12 valikkoa alaspäin.
brainsurgery is offline  
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules