| | Etusivu | | | Foorumi | | | Galleria | | | Bimmerparty | | |
![]() |
#521 |
Bimmer Enthusiast
|
Nyt vasta huomasin tämän ,innolla odotetaan lisää juttua
![]()
![]() |
#522 |
Bimmer Enthusiast
|
.
Typeryyksissäni menin myymäään mustan coupen. Nyt ei sitten olekkaan, kun tuo farkku enään jäljellä. Siihen olen yrittänyt kohtuuhintaista, toista moottoria löytää. Niin voisi jo rakentamisen aloittaa nyt jo talvella ja nostaa sitten valmiin moottorin keulille. Sellaista kolmen-neljän tonnin puolimoottoria, siis ilman lisälaitteita, olen ajatellut. Suuttimet ja hehkut pitää olla paikoillaan, jotta on varmaa, ettei sylinteriin ole laitettu pikku yllätystä. Tietäisikkö joku linkin tänne laittaa.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta. Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5 |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Bimmer Enthusiast
|
Quote:
![]() |
![]() |
Thread Tools | Search this Thread |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
e46 -00 320d musta farkku osina | S.Kulmala | Myydään BMW purkuautot / Tallin tyhjennys | 9 | 05-03-2015 01:56 |
M: e34 musta nahkasisusta yms sisustan osia | stailaaja | Myydään BMW osat ja tarvikkeet | 0 | 25-11-2014 11:08 |
myyty | veske_tg | Myydään BMW autot | 1 | 21-05-2014 08:50 |