| Etusivu | Foorumi | Galleria | Bimmerparty |  

Go Back   BTCF Forum > Yleinen autoilu- ja tekniikkakeskustelu > Yleinen autoaiheinen keskustelu

Reply

Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 08-03-2021, 11:56   #201
jani
BTCF Member

jani's Avatar

Quote:
Originally Posted by gnz View Post
Kuuluuko se niin hyvin auton sisälle, että oikeasti häiritsee?

Kannattaa pohtia kahdesti ennen täydellistä poiskytkentää, koska toi on sähkömoottorilla liikuttaessa syystäkin asetettu pakolliseksi varusteeksi. Ei vaadi meinaan paljoa taustamelua, kun tollainen auto muuttuu käytännössä "äänettömäksi", eli se minimaalinen pienellä nopeudella aiheutuva rengasmelu hukkuu taustahälinään.

Sitten kun onnistut osumaan johonki mummeliin, ja vakuutusyhtiö alkaa tutqimaan autoa...
Ei tuollaista tarvitse koska sähköautot kiihtyvät niin nopeasti.
Old 08-03-2021, 12:09   #202
Remotion
BTCF Member

Remotion's Avatar

Miettiikö muuten kukaan että millaisia soijaisia transuja kaikista kaupunkien pojista tulee kun täällä maailmassa ei ole kohta mitään normaalia miestä varten, nykyään kun autoilu on kielletty monella stadin kadulla ja loputkin pitää olla jotain suhinaa ja estrogeenipiipitystä pitäviä pullakupuja niin kyllähän siinä alkaa tehdä mieli leikellä erilainen värkki housuihin?

Minä mietin ja se liittyy tähän aiheeseen suoraan.
Itselleni oli ainakin viikon kohokohtia kun keväällä viimeinkin eräs rivitaloyhtiön toisessa päässä asuva ukko laittoi 900 kuutioisen Ninjan tulille yoshimuran titaaniputken kera ja keuli sillä samantien heti ensimetristä alkaen aivan täysiä ja jonnekin 12000rpm asti laulattaen niin että koko kylä soi. Olin kyllä samantien kirjastossa lukemassa Bike-lehtiä ja onanoimassa itseni uneen että joku päivä. Faijan työmailla myös sain käydä mukana ja kun jotain MD11 halleja ja kiitotietä rakennettiin Vantaalla, niin siinä kun kivimurskat, paalaimet, Komatsut, Volvon dumpperit ja isot Kockumsit pyörivät ilman minkäänlaisia vaimentajia, niin siinä oli pikkupojalle jotain mikä tuntui omalta jutulta ja siistiltä.

E36 RamAir & Jarrujenjääh dytys ilmanotot
Z3 RamAir & Jarrujen jäähdytys KEVÄT-TARJOUS!
Remotion is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2021, 18:29   #203
tiko4tiko
Bimmer Fanatic

tiko4tiko's Avatar

Quote:
Originally Posted by Remotion View Post
Miettiikö muuten kukaan että millaisia soijaisia transuja kaikista kaupunkien pojista tulee kun täällä maailmassa ei ole kohta mitään normaalia miestä varten, nykyään kun autoilu on kielletty monella stadin kadulla ja loputkin pitää olla jotain suhinaa ja estrogeenipiipitystä pitäviä pullakupuja niin kyllähän siinä alkaa tehdä mieli leikellä erilainen värkki housuihin?

Minä mietin ja se liittyy tähän aiheeseen suoraan.
Itselleni oli ainakin viikon kohokohtia kun keväällä viimeinkin eräs rivitaloyhtiön toisessa päässä asuva ukko laittoi 900 kuutioisen Ninjan tulille yoshimuran titaaniputken kera ja keuli sillä samantien heti ensimetristä alkaen aivan täysiä ja jonnekin 12000rpm asti laulattaen niin että koko kylä soi. Olin kyllä samantien kirjastossa lukemassa Bike-lehtiä ja onanoimassa itseni uneen että joku päivä. Faijan työmailla myös sain käydä mukana ja kun jotain MD11 halleja ja kiitotietä rakennettiin Vantaalla, niin siinä kun kivimurskat, paalaimet, Komatsut, Volvon dumpperit ja isot Kockumsit pyörivät ilman minkäänlaisia vaimentajia, niin siinä oli pikkupojalle jotain mikä tuntui omalta jutulta ja siistiltä.
Viime kesätä hymyilyttää vieläkin, kun menin veneellä kylälle ruoka-ostoksille. Kaupassa vanhempi mies pysäytti ja kertoi, että hänellä on iho kanalihalla, mieliala kesän paras ja kiitteli kovasti. Minä siinä, että hieno juttu aurinko paistaa ja korona helpottaa, mutta samalla ilme varmaan kertoi että mitä Sitten ymmärsin, kun hän jatkoi, että veneen äänet olivat parasta , mitä tänä kesänä raitilla on kuultu. https://www.facebook.com/Vauhtivenei...5398061440726/
kuulostahan tuo toiselta kuin 45e:n humina.
Old 08-03-2021, 20:22   #204
Remotion
BTCF Member

Remotion's Avatar

Quote:
Originally Posted by tiko4tiko View Post
Viime kesätä hymyilyttää vieläkin, kun menin veneellä kylälle ruoka-ostoksille. Kaupassa vanhempi mies pysäytti ja kertoi, että hänellä on iho kanalihalla, mieliala kesän paras ja kiitteli kovasti. Minä siinä, että hieno juttu aurinko paistaa ja korona helpottaa, mutta samalla ilme varmaan kertoi että mitä Sitten ymmärsin, kun hän jatkoi, että veneen äänet olivat parasta , mitä tänä kesänä raitilla on kuultu. https://www.facebook.com/Vauhtivenei...5398061440726/
kuulostahan tuo toiselta kuin 45e:n humina.
Itsekin kyllä nautiskelin emännän kanssa saaristossa Poker Run paattien ääniä koko viikonlopun, aivan huippukamaa, harmi että lähtö peruttiin vaikkei onnettomuudelle voinut mitään enää siinä vaiheessa.

E36 RamAir & Jarrujenjääh dytys ilmanotot
Z3 RamAir & Jarrujen jäähdytys KEVÄT-TARJOUS!
Remotion is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2021, 23:34   #205
nokonzok
Bimmer Fanatic

Onneksi olen ehtinyt jo lapset tehdä ennen muuttumista soijatransuksi. Ei ole yhtään ikävä mitään melusaastetta ja isot miehet vetämässä jollain suoraputkisella HD:lla on lähinnä säälittävän ja surullinen välimaastossa.
nokonzok is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2021, 01:20   #206
naikou
Bimmer Fanatic

naikou's Avatar

Suoraputkisia menopelejä, hukkalämpöä ja hiilipäästöjä tullaan näkemään tulevaisuudessakin ja tosimiehet voi pitää pallinsa, eihän hevosetkaan ole mihinkään kadonneet ja hevosurheilukin on edelleen voimissaan. Itse ainakin ottaisin avosylin vastaan nämä sähkömööpelit liikenteeseen ja muutenkin jos ajoa on tyyliin vi**sti vuositasolla ja on nyt näinä päivinä hankkimassa jotain 35tonnin autoa niin on oman kukkaron kannalta taloudellisesti järkevämpää hommata jonkun verran kalliimpi sähkökiesi jos pystyy elämään niiden huonorange ja latausaikojen kanssa kun se että laittaa jonku x20d-30d sekä tankkaa ja huollattaa sitä.

Itse en hommaa sähköautoa koska mun mielestä siitä on autoilu kaukana ja muutenkin ajan 15-20tkm vuodessa niin se ei olisi edes rahallisesti kannattavaa. Kohta lähtee kahdeksas vuosi e39 alla, ei valittamista
Old 09-03-2021, 01:43   #207
ritariässä
BTCF Member

ritariässä's Avatar

Quote:
Originally Posted by nokonzok View Post
Onneksi olen ehtinyt jo lapset tehdä ennen muuttumista soijatransuksi. Ei ole yhtään ikävä mitään melusaastetta ja isot miehet vetämässä jollain suoraputkisella HD:lla on lähinnä säälittävän ja surullinen välimaastossa.
Onneksi tyyli on vapaa, jotkut ajelee pallikarvansakin....
Old 09-03-2021, 06:20   #208
nullzwei
BTCF Member

nullzwei's Avatar

Quote:
Originally Posted by nokonzok View Post
Ei ole yhtään ikävä mitään melusaastetta ja isot miehet vetämässä jollain suoraputkisella HD:lla on lähinnä säälittävän ja surullinen välimaastossa.
Isoa on lähinnä meteli, itsetunto säälittävän ja surullisen välimaastossa. Vähän kuin pikkulapsi kattilaa hakkaamassa... Kiellät tai otat pois niin jo alkaa itku.
Old 09-03-2021, 09:08   #209
isolohko
BTCF Member

isolohko's Avatar

Jos olisi tällä hetkellä ykkösauton ostaminen edessä, valinta olisi mielenkiintoinen ja monivivahteinen, koska tämän hetken nettiauton edullisin Tesla Model 3 performance n. 59k€ vm. 2019 42tkm ja f80 n. 69k€ vm. 2015 97tkm. Jos kallistuis Teslaan, niin lohduttaisin itseäni vanhalla sanonnalla:”Ei se yksi kerta homoa tee.” :-) Sinällään ihan sama minulle, jos jollekulle sateenkaarivärit on ne oikeat.

e87 130i M-Sport, 6-speed
f31 320i A xDrive LCI
isolohko is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2021, 10:08   #210
GameOver
Bimmer Enthusiast

GameOver's Avatar

Quote:
Originally Posted by isolohko View Post
Jos olisi tällä hetkellä ykkösauton ostaminen edessä, valinta olisi mielenkiintoinen ja monivivahteinen, koska tämän hetken nettiauton edullisin Tesla Model 3 performance n. 59k€ vm. 2019 42tkm ja f80 n. 69k€ vm. 2015 97tkm. Jos kallistuis Teslaan, niin lohduttaisin itseäni vanhalla sanonnalla:”Ei se yksi kerta homoa tee.” :-) Sinällään ihan sama minulle, jos jollekulle sateenkaarivärit on ne oikeat.
Eikös se Johansson sanonut että kymmenestä kerrasta taas nollautuu?

Btw. Mitähän purjehtijamiehet on? Jos kerran vain ääni ratkaisee.

...säälii saa kuka vaan mut kateus pitää ansaita...
GameOver is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules