Thread: E90 2din soitin
View Single Post
Old 10-04-2019, 20:35   #14
samson
Newbiemmer

Itse viime kesänä vaihtelin Eononin 7" kosketusnäytöllisen soittimen ja tilasin ebaysta ton tuhkakuppimallin mihin saa penkinlämmittimet ja start/stop nappulan, penkinlämmittimet tosin toimii myös näytön kautta mutta start/stop napin takia halusin paneelin siihen, noille napeille tuleva kaapeli oli aika lyhyt ja juuri ja juuri riitti+ piti vähän leikata soittimen alta keskikonsolia että mahtu kaapeli siihen väliin. Samaa ongelmaa oli radion kuuluvuuden kanssa mutta nykyään kuuluu kyllä ihan hyvin (jostain syystä signaali parantunut itsestään). Talvella ei ongelmia mutta tosiaan vähän hidas käynnistymään ja aluksi lagailee se android mutta kun siitä lämpiää niin toimii ihan hyvin. Soittimen mukana tuli kojelautakamera joka paikoillaan on iha ok laatuinen mutta liikkeessä aika tökkivä. Myös peruutuskameran asensin samalla joka on ollut kyllä todella hyvä! Miinusta siitä että kaikki BMW tavalliset merkkiäänet muuttuivat ärsyttäväksi piipitykseksi (esim bensavalon syttyessä, tiedä sitten saisiko näitä jotenkin muokattua mutta itse en ainakaan ole löytänyt). Ja toinen miinus siitä että handsfree mikissä ollut niin huono laatu ettei juuri ole voinut edes käyttää. GPS antenni tuossa myös on mutta netin kautta olen aina käyttänyt navia, ihan kätevä kun saa esim Wazen mikä varoittaa kameroista.
samson is offline   Reply With Quote