View Single Post
Old 22-12-2020, 23:48   #209
fraatti
Bimmer Enthusiast

Quote:
Originally Posted by HTK12 View Post
Itse ottaisin ATE setin, joko perinteisillä tai sitten keraamisilla, jos haluaa vanteiden pysyvän puhtaana. Ate keraamisilla pysyy vaaleat vanteet puhtaan näköisinä. Perinteisillä paloilla menee likaiseksi melko nopeasti. Keraamisissa ei toki ihan sama alkupurevuus ole kuin BMW orkkis paloissa. Profiteileltä ~300€ Ate levyt keraamisilla paloilla. Disclaimer: toimitus voi kestää tovin, mutta jos ei ole kiire, niin harkinnan arvoinen vaihtoehto.
Joo, katsoin myös profiteilen hinnat. Taisi olla samalla sisällöllä noin 320e + pk muistaakseni 20e. Tosin edellinen kokemus tuosta liikkeestä sellainen että ajattelin että toiminta muistuttaa pyramidihuijausta. Toki sain loppujen lopuksi ilmaiset pyöränlaakerit. Saattaapi olla että maksan hiukan siitä ettei tarvi ottaa tuosta enää ressiä.

Aten kanssa ei kyllä ole osunut koskaan pettymyksiä. Keraamisissa askarruttaa millainen jarrutuntuma noissa on. Orggiksissa se on ainakin hyvä ja joskus jotkut ovat sanoneet että jarrutuntuma on keraamisissa huonompi. Itsellä ei ole kokemuksia keraamisista. Vakioden hyvästä jarrutuntumasta olen itse pitänyt.

Last edited by fraatti; 22-12-2020 at 23:51.
fraatti is offline   Reply With Quote