![]() |
Z3 kysymyksiä ja vastauksia II
|
Quote:
|
Alkanut auto täristää 140+ nopeuksissa. Ei ratissa vaan lähinnä persuuksissa. Renkaat luovuttanut/painoja pudonnut vai onko muita ajatuksia?
Olen autobaanalle lähdössä niin hyvä olisi selvittää. :) |
Vanteiden pesu ja tasapainotuskoneeseen tarkistamaan puuttuuko painoja tai onko mennyt kieroksi. Joillakin rengasseteillä minulla on saanut tasapainotusta hieroa uusiksi kun rengas on kulunut paljon.
|
Quote:
|
onko mitään rajoitteita katsastuksen suhteen laittaa 1998 mallin zetaan kuppipenkkejä?? nää autoja koskevat rajoitteet/määräykset on mulle täysin hämärän peitossa.
|
onko oikeasti näin, että z3 2.8 ei mene muiden mallien (e30 tai e36 compact) vetarit? realoem ei antanut kun zetoja listalle. laakerin vaihdon jälkeen alkoi ulompi nivel tihkua rasvaa pihalle pellin välistä.
|
1996 Z3:en pitäisi asentaa keskuslukkoon kauko-ohjain, onko kukaan asentanut, lähinnä kytkennät tietysti kiinnostaa
|
Hankinnassa
Olen etsimässä z3, yksi mielenkiintoinen vaihtoehto löytyisi surullisen kuuluisasta Bulgariasta.
Autolla ajettu 190k, moottorilla ajettu 60k. Moottori on 1.8 ja myyjän mukaan ketjukone(onko mahdollista?) Kummastuttaa tuo moottori kuva kun näyttää olevan tuossa moottorin edessa tuo tuuletin ihan avoimena, ei taida olla ihan validi asennus tuollainen, ainakaan aiemmin en ole vastaavaan törmännyt? Myyjän mukaan elektroninen hyrrä kyseessä. Myöskin jokin muovisuojus puuttu tuosta. Ilmotuksessa kuvat. http://www.carmarket.bg/bmw-z3-1.8-i...n=55159&sort=1 Miksi tuollainen erillinen elektroninen tuuletin asennettu? hyödyt haitat? Onko mielipiteitä? Rohkeasti pyydän. :smoke: |
Quote:
Nämä ovat kyllä hyviä ajettavia vaikka voimaakin on vähän vähemmän ja tuo yksilö näyttäisi olevan kuvista päätellen huippuhyvässä kunnossa :) |
All times are GMT +3. The time now is 17:52. |