![]() |
Quote:
Mutta 27 - 29 psi väittäisin. |
Quote:
Quote:
|
Tuo Hexoni kyllä kairattu ihan tappiin,, hah.. :D :D
Mut faktahan on se, että ikinä ei oo tarpeeks tehoa ja järki tulee siinä vaiheessa, kun kanki tulee morottaa lohkosta sit mietitään taas sen tehon tarvetta uudelleen.. :jep::smoke: |
Black friday lähestyy ja itse olen tälläinen vanhempi herrasmies :D niin en ole facebookissa, mihin tulee yleensä hyviä tarjouksia päivitetyille turboille n54:een.
Viitsittekö linkata tänne jos näätte niitä. Lähinnä Pure ja muut laadukkaat kiinnostaa. |
Quote:
|
Quote:
Näitä katellut http://pureturbos.eu/n54-pure-stage2...o-upgrade.html ja hinnaksi jäisi nyt 2125€. Onko sitten oikeasti hyötyä esim. Finn Turbon 1500€ huolto/päivytyspakettiin :think Näissähän on nuo valetut pakosarjatkin. Samoin tuon takaturbon jäähdytysputki pitää vaihtaa 335 vastaavaksi. Chargerpipeä ihmettelen, että täytyy myös vaihtaa, zetassa se menee kyllä eri reittiä kuin 335, mutta silti :think (Can be installed on 135/535/Z4/RHD335 if the chargepipe and rear turbo return coolant line is converted to LHD 335i) |
Quote:
Minun tietääkseni ainakin 135:ssa ja 335:ssa on sama chargepipe (ostin aikanaan chargepipen ja silloin kaikissa oli sopivuus sekä 135 että 335). Ja chargepipehan tulee välijäähdyttimeltä kaasuläppään eikä ole missään suoranaisessa tekemisissä turbojen kanssa... Onkohan tässä tapauksessa nyt mennyt termit sekaisin ja tuolla chargepipellä tarkoitetaan jotain muuta osaa mitä me oletamme? |
Quote:
|
Pure ilmoittaa että bensalla noilla stage 2 turboilla on penkitetty 497 whp eli about 550 hv konetehoa. Samaan pystyy Finturbo omilla hybrideillä?
|
Eiköhän sillä tarkoiteta sitä kuuman puolen ahtoputkea (chargepipe), eli ns "outlettejä".
|
All times are GMT +3. The time now is 06:48. |