![]() |
Joo, niin näköjään tekee... :think
|
Onko kokemusta saako paremmat pakokaasuarvot etanolikartalla E40 vai bensakartalla? Luulis, että etanolikartalla, mutta onko kokemuksia?
|
Samaa mietiskelly, vaihdan omaan nyt vielä tulpat varalta ja sen jälkeen stage 1 e30 kartta sisään ja johonkin korjaamolle mittailemaan päästöjä. Siihen taitaa riittää vakio Bensapumppu vielä?
|
E50 kartalla menee ainakin päästöistä läpi vaikka etukatit puuttuisi.
Itse ajelen MHD V7.1 E60 kartalla ja silti E70 seoksella ja ei ongelmia päästöjen kanssa vaikka tyhjät downpipet. |
Pitää laittaa se stage 1 e30 kartta sisään ja tankata sellanen e30-e40 seos tankkiin, eiköhän se sillä mene! Toki hyvähän se olis "vika" löytää, että miksei se mene nyt läpi...
|
Quote:
|
Just perjantaina kävin katsastamassa kärryn eikä mitään ongelmaa 98:lla päästöjen kanssa.. Katittomat downpipet on ja Trebilan 98 softa.. Eikä tarvinnut edes polkea vaan suoraan normiajosta sisään ja hyvät päästöt..
|
Jep, niinhän se pitäisi ehjän auton mennä. Keksisi vain että mikä mättää.
|
Onko paljon ajettu? Voiko suuttimet vuotaa? Mulla oli joskus HC liian korkea ja vika oli kannessa, venttiilit falskas..
|
1 Attachment(s)
~220tkm ajettu, 1 bankissa joku suutin vuotaa vähän, luultavasti 1 pytty kun sen tulppa oli hieman tummempi kuin muut. Ei paljoa kylläkään, tulppia oon käytelly irti ja aina ne on kuivia ollu. Liitteenä kuva logista, juuri vähän myöhemmin nousee 1 Bankin afr maximiin moottorijarrulla.
Kesällä kun vaihdoin 2 Bankin suuttimet niin ei tahtonut mennä seokset maximiin moottorijarrulla ollenkaan ja käynnistyshäröilyjä oli myös. Kansivioista lukenu kans, mutta en oikein haluais uskoa että olis siinä vikaa näillä kilsoilla, hc oli ekalla mittauksella kuitenki vain 6 yli sallitun... Pitänee leimata vanha Volvo takasin ajoon:redface: Jos ei uusilla tulpilla ja etanoliseoksella mene läpi niin pitää varmaan alkaa suunnittelemaan isompaa remonttia ja jättää seisomaan. |
All times are GMT +3. The time now is 21:01. |