![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
Ja tämä sen vuoksi että tuo 20% sääntö koskee vain mallisarjan suurinta/tehokkainta moottoria. Ja aina kun huokaillaan että on se harmi ettei M3 kelpaa mallisarjan vertailumalliksi, niin sehän on vaan hyvä. Koska silloin esim. E30:een M50B25 kone vaatis M3:n alustan ym. palikat, ja sehän oliskin halpaa ja helppoa :) |
Quote:
meinaan että miten konttorilla suhtaudutaan siihen että iskutilavuuden muuttaa tuon jälkeen |
Quote:
|
Quote:
osoitat tehojen olevan vaikka 100 jos saa olla 102 = laillinen no viikon päästät muutos katsastat siihen alakerran ja osoitat tehojen olevan 101 jos saa olla 102 = laillinen tällöin hän tuollaisen s14 moottorin saisi laillisesti 1.8:iin muuttamatta alustaa? vaatii vain kaksi eri muutos katsastusta olenko oikeassa? vai tuleeko joku pykälä nyt vastaan? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
eli ei varmaan ole mikään temppu saada s14 kannesta ja s14 alakerrasta 200hv paperille "moottorinvaihdon jälkeen vaparin virittäminen on tietyissä rajoissa melko vapaata" voisko tästä nyt ymmärtää että kun olen vaihtanut cäbiin m50 koneen niin ei ole temppu vaihtaa sinne s50 konetta laillisesti. onhan siellä jo koneesta prosentit niin ei varmaan tarvi uusiksi muutoskatsastaa kannen tai alakerran takia. ellei välttämättä halua että siellä lukee tilavuutena 3.0 tai 3.2 |
Quote:
|
Ongelmana on e30 mittaristo.
-Sulakkeet ehjät. -Mittarivalot palaa, -kello toimii ja kaikki muu mittaristosa pelaa paitsi -kiekkamittari+kulutus mittari. <- eli nämä mykkinä Myöskään auton sisävalot ei toimi onko nämä vielä jonkun sulakkeen takana joka ei ole konehuoneessa? Ei vissiinkään Mittariston olen avannut 3 x ei ole kylmäjuotoksia. ja kiekkamittari ja p-a kulutus mittari on herkän tuntuinen kun sormilla pyörittelee eli akseli ei jumi. |
Quote:
|
myös sisävalot on kytketty kierroslukumittarin ja kulutusmittarin kanssa saman sulakkeen taakse,tiedä sitte minkä takia :rolleyes:
sulake pitäisi löytyä konehuoneen puolelta sieltä sulakerasiasta,näin ainakin itsellä |
moro
ittellä on ongelmia nopeusmittarin kanssa. olen mitannut nopeusmittarin anturin johdon, toimii vaihtanut perään anturin. ja vaihtanut myös itse mittaristoon nopeus mittarin sähkö osat. eli missähän voisi olla vikaa ? mittaristo toimii täydellisesti toisessa kolmekymppissä! ja auto on e30 325i |
Quote:
Saattaa vaikka puuttua koko levy perän sisältä joka sille anturille niitä pulsseja annostelee.. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
318is,323i ja 325 samat osat 51mm tolpat vakaajat taitaa myös olla paksummat noissa 51mm tolppasissa vehkeissä |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Tiedän kyllä tolppien paksuudet, mutta jos sitä ei nyt oteta huomiion ja verrataan vaikka tuota minun 316 / 320 sama 45mm tolppa, mutta silti myydään eri alustaa?
M20 painavampi kone ilmeisesti? mutta tuleeko alustojen ero iskararissa?jousessa? http://www.octane-styling.fi/product_details.php?p=1303 VS http://www.octane-styling.fi/product_details.php?p=1311 |
Quote:
|
Meneekö M10 startti M20 koneeseen jos vaihtaa M20 startista sen nokka kappaleen? Ovatko muuten samoja?
|
Oon ettimässä bbs:än rs vanteita e30:Seen.. pitääkö niissä kiinnitää jtn erityistä huomiota numerosarjoihin tai johonkin muuhun?
RS073 & RS074 Kertooko tää jtn oleellista?:think |
Lähteekö 2d kylkilista irti ihan vetämällä, siis se lyhyt lista joka menee oven kohdalta takalokarille. Ei ainakan napakalla vetämisellä lähtenyt, onko siinäkin takana muovi mutterit?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
e30 perä
mistä erottaa ns ison ja pikku perän? itellä malli 320 83 ja hiekalla sutii molemmilla renkailla ja välillä safaltilla pyörii ihan hyvin paikallaan mutta välillä vetää vaan toinen rengas...onko tämä sitten joku kitka lukko?
|
Miten helppo on saada leima kun mottina on m30b34?
Mitä kaikkea pitää tehdä? 325- jarrut jne.? Olis tarkotus ostaa joku 316/320 projektiks ja iskeä sinne tuo kyseinen moottori :orava: |
Quote:
|
Quote:
Kyllä kitkalukolla pyörittessä pitäisi molempien pyörien vetää. |
Quote:
|
Quote:
|
Kumpi kannattaa tehdä, vaihtaa alatukivarsi pallonivelien kans tai pelkät ulommat pallonivelet...:think, jos osien hinnasta ei ole kyse
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +3. The time now is 16:56. |