![]() |
Tai no, jos joku tekee 43 vuotiailla tasapäämukeilla jotain niin voin mä ne säästääkin ;)
|
Quote:
|
Miten 4 sylinteristen ja 6 sylinteristen alustat eroaa toisistaan? Painavampi tietty 6 mukinen on, mutta tuleeko eroa yleensä iskareissa vai jousissa vai kummissakin?:think
Tarkoituksena olis ostaa FK:oon 300e~ maksa alusta joka pudottaa sen 75/50 mutta tällä hetkellä tossa käyttiksessä on m10 kone, ja tarkoitus ois istuttaa sinne isompi.. |
Quote:
edessä mulla girling tai joku jarrulevyn paksuun 20.4mm |
Quote:
Sen jäähdytetyn paksuus on 22mm (toi sun 20,4 taitaa olla levyssä lukeva minimi kulumisraja) Jäähdyyttämättömän paksuus on 12mm. Niitä ei voi sotkea keskenään. Sulla on joku vika jos jarrut laahaa. PS. Onko ETK yhtään tuttu noinkin pitkään BMW:tä harrastaneelle? Ettei ihan tyhminpiä tarttis kysellä... |
Quote:
-Jarno |
Saako tai onko saanut noita facelift takavaloja tummina ns. orkkis lookilla vai onko kaikki mitä kaupataan itse tummennettuja?
Kun ei ehkä välttämättä nämä ole se mun juttu kun on hiukan orkkis poikkeava malli. http://www.octane-styling.fi/product_details.php?p=1217 |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +3. The time now is 05:35. |