![]() |
Veljen N54 tuli vaihdettua tuo osa 5 pelkästään, loppu vuoto, se vuoti kuin kuvassa. Jotkut sanonut että kannattaa vaihtaa samalla ne öljyn jäähdyttimen putkien o-renkaat, jos on sellainen on, kun ne putket joutuu avaa siitä edestä pois, että saa tilaa, osa numero 7, ja noi mitkä on siinä öljynsuodatin jalassa
https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=17_0375 |
Quote:
Hidas |
Menee itselläkin nuo tiivisteet vaihtoon
|
Öljynlauhduttimen o-renkaat oli hyvä huomio. Ne pitää myös poimia ostoskoriin.
Kun tuo öljynsuodattimen jalka on alumiinia, niin onko siinä myös jotkin pultit alumiinia? Olen ymmärtänyt, että alumiinipultit on yleensä kertakäyttöisiä ja ne pitäisi aina pultteja aukaistessa uusia. |
Quote:
|
merkattu "värikoodilla" yleensä ne alumiinipultit/pultit mitkä pitää uusia.
Esim. venttiilikopan pulteissa siniset täppät = roskiin. Itse oon ostanut o-rengas lajitelman nii sieltä voi aina onkia millon mihinkin jos sattuu kiinostamaan ropailu. Ainakin öljycoolerin letkuihin yms monesti ottanut tuosta joo toki kallistahan se on muutaman o-renkaan takia ostaa, mutta pitkällä juoksulla maksaa ittensä takasin ja vaikka hansikaslokerossa aina mukana. :jep: |
Hyvä idea ostaa koko sarja samalla
|
Quote:
|
Quote:
ASA-Bolt M6X32.5 26 kpl, no: 11127544369 M6X38 2 kpl, no: 11127556977 Ja ei, eivat tule tiivisteen mukana, erikseen pitää hommata. Jos vaihtaa (suosittelut) niin vaihtaa kaikki ja HUOM HUOM, kiristysmomentti on TODELLA maltillinen. Nyt en muista paljonko, mutta kannattaa tarkastaa. Yksikin liian tiukalle ja vuotaa heti. |
Venttiilikopan pulttien kiristysmomentti 8,5Nm.
|
All times are GMT +3. The time now is 16:44. |