![]() |
Quote:
https://datazap.me/u/tapi/log-1617128206?log=0&data=1-4 https://datazap.me/u/tapi/log-1617128206?log=1&data=1-4 |
Quote:
Toki tuota ei ainakaan märällä kelillä kannata koittaa ottaa, muutenkin sutiminen vaikuttaa dataan. |
|
Quote:
Oletko itse käyttänyt tuota sivustoa? Kuinka pitkät toimitusajat kyseisellä mestalla mahtaa olla. 15.3 laitoin tilauksen sisään ja mitään ei ole kuulunut sen jälkeen. Sähköposteihin ei vastata, enkä saanut ketään kiinni kun kokeilin puhelimellakin. Kiva juttu kun olisi aika kova tarve saada se uusi ahtoputki..:evil: |
Quote:
Heidän sivuillaan näyttäisi olevan jokin whatsapp support robotti. Mulla näkyy sivun oikeassa alareunassa. Oletko kokeillut tuota ? Ikäväähän se on olla epätietoisuudessa.. |
Kiitti infosta juha_335i
Sen verran päivitystä että sain vihdoin yhteyden Saksan päähän whatsapin kautta ja nyt tilaus on käsittääkseni tulossa. Jotain sekaannusta oli ilmeisesti yhteystiedoissa tms. Se on sitä kun kääntäjän kanssa vääntää yhteystietoja ja saksan kieli on tasoa Du hast. Katsellaan koska paketti on tämän maan puolella. |
Pitäisikö olla huolissaan kun sytytystulpat vaihdatin ja rivin viimeinen haisi ihan bensalta? Muut 5 oli ok.
|
Lukeminen kannattaa aina... Luulin fuel trimmien olleen korkealla, kunnes tutustuin loggauksen asteikkoon ja ei se ~35 olekaan se absoluuttinen %-arvo. Jostain syystä olen tulkinnut myös ahtopaineen ihan metsään aiemmin.
Kartta 5:lla ajettu veto näyttää että kaikki pelaa ihan ok ja kaipa tuosta on varaa vielä puristaa, ainakin kun kesärenkaiden kanssa sitten lisää viinaa tankkiin. https://datazap.me/u/tapi/log-161745...-5-10-14-17-18 |
Quote:
|
Quote:
|
Ok, inpalla taisi nähdä suuttimien arvoja, ainakin on tullut katseltua vanhoilla ja uusilla, niin vanhat oli sen asteikon yläpuolella, että jos siitä saisi jostain osviittaa
|
Quote:
Index12 suuttimet meinasin tuonne vaihtaa. Onko lähiaikoina porukka tilannut noita, mistä saisi edullisimmalla? |
Vaihtaisin kyllä öljyt asap. Samalla voit nuuhkia, haiseeko öljykin bensalle. Ei kestä hirveesti vuotaa niin alkaa voitelukyky heiketä ja menee alapään laakerit.
Quote:
|
Quote:
Joo, koitan saada suuttimet jostain hommattua ja sen jälkeen vaihdatan öljyt koneeseen. Mitään vikakoodeja ole antanut ja toiminut kylläkin normaalisti, ehkä vuoto ei ole vielä pahimman puolella. Ebaysta löysin uusia index 12 suuttimia 1260usd / rivi ja verot päälle jos tulliin jää. Nuo taidan pistää tilaukseen jos ei muualta halvemmalla löydy. |
Eikös saksastakin saa noin 1200€ nurkille setin uusia kun oikean ostopaikan löytää, tälläinen muistikuva mulla.
|
|
Leebmanilta minäkin uudet ostin index 12. Pitää huomioida se ettei prikat (injector decoupling element) kuuluneetkaan kauppaan.
|
1 Attachment(s)
Tietäiskö joku mitä tuo thr tarkoittaa tossa bef mapissa?
St ja pi ja ts tiedän mutta thr. En ole löytäny vastausta netistä. Tänään pitäs käynnistää eka kerran saa nähä miten käy. Thr tarkoittaa factory throttle maps. |
Eka savut ces motorsportin single turbo setistä otettu ja kasatusta koneesta. Hyvin käy kukkuu.😁
|
Kysytään täältä :think Olisiko kenelläkään Split Second AIC1 port injectionin JB4 ruiskukarttaa? Tiedoston nimi taitaa olla JB4_int.mdb tai jotain sinne päin. Tai yleensä käyttääkö kukaan foorumilla Split Secondia JB4:n kanssa?
|
Quote:
Karttoja voisi kysellä Burgerilta tai Fuelit:ltä? |
Quote:
|
Quote:
Tilasin tänään itsekkin Leebannilta suuttimet, saapi nähdä kauan toimitus kestää. Onko kellään foorumilaisella lainata suuttimen ulosvetäjää vaikka kaljakoriin vastineeksi? Tai oletteko itse keksineet jotain kotiviritystä millä saisi vedettyä pois? 100e luokkaa maksaa kun ulkomailta tilaa tuollaisen. Edit, tarve siis uudenmaan alueella / Pk-seutu |
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Kovin kireällä ne ei tosin olleet. Vain yksi vaati näppejä rajumpia toimia. |
Quote:
|
Quote:
Quote:
Ja muista, että tarviit tosiaan ne eristeet (decoupling element, osanumero 13538651060 tai 13537564751) ja uudet o-renkaat (osanumero 13537584315). |
Quote:
|
Quote:
Muistaakseni suuttimissa ei ollut uusia tiivisteitä mutta voin olla väärässäkin. Paikoilleen ne tiivisteet saa suuttimeen ilman erikoistyökaluakin, siinä olet oikeassa! |
Ne suuttimet mitkä itse viime vuonna ostin (marmorilta) niin niissä oli tiivisteet valmiina, eikä niitä silloin tarvitse puristaa.
Jos tiiviste pitää vaihtaa (tai laittaa uusi) niin silloin se tiiviste venyy paikalleen laitettaessa ja silloin se pitää puristaa kasaan. Jos taas tiiviste on valmiina paikallaan, niin se puristaminen on silloin tehty jo tehtaalla. |
Ainakin Leebmanilta tulleissa oli ne tiivisteet, mitkä oli siellä kärkien lähellä, mutta niistä puuttui nämä Decoupling element for injector
|
Uusissa suuttimissa pitäisi mun mielestä olla korkki päässä joka puristaa sitä tiivistettä kasaan, eli korkki irti ja suutin paikoilleen. Asentaessa ton erikoistyökalun tarvitsee jos asennetaan vanhoihin suuttimiin uuden tiivisteet.
|
Joo, suuttimissa on tiivisteet ja korkit paikoillaan.. Ne korkit irti vasta juuri ennen asennusta ni ei tiivisteet laajene.. Ei tartte mitään erikois työkaluja..
|
Ton korkin mä olinkin jo unohtanut. Semmoinenhan niissä on.
https://img.aijaa.com/b/00279/14821328.jpg |
Quote:
Quote:
Quote:
|
Vedot hukassa
Mikähän mahto autoon tulla? Otin ajoon taas talven jäljiltä, aluks toimi hienosti jossain kohtaa ei enää vetäny alhaalta. Noin 5tonnin kohdilla alko vetään kunnolla, mutta alhaalta todella laiska. Sekä flekti rupes huutaan täysiä ja auto kävi muutenkin raskaasti. Mitään vikakoodeja ei antanu.
|
Jos flekti huutaa täysillä niin se on yksi merkki siitä että vesipumppu on mennyt.
Oletko tehnyt vesipumpun testin? https://www.youtube.com/watch?v=bDe0Y8fPV0s |
Quote:
Nyt anto vikakoodin vedenlämpötilan anturilta. |
Quote:
Joskus jollain koeajolla kesken asennusten raavin päätä kun ei ollut flekti ollenkaan asennettuna ja puolet tehoista puuttui. |
All times are GMT +3. The time now is 18:59. |