![]() |
Mikäs tuolla E34:sen perässä on mahtanu antautua kun kuuluu paukahdus kun lähtee liikkeelle tai vaihtaa vaihdetta? Ei kai näissä mitään peränrepeämisongelmaa ollu?
|
Takakelkan isot puslat. :think
|
|
Kyllä.
|
Pitäiskö niistä päällepäin huomata että ne on paskana? Tossa ne näytti suht ok, mun 520:ssä ne on halkipoikki ja se ei kolise :think
|
Kyllä mulla ainakin leimasetä niistä huomautti ja sitten vielä yhdessä tarkistettiin. Selvästi oli nähtävissä ainakin raudalla vääntäessä. Kolahdus siis kuului nimenomaan kun vaihtoi kovassa kiihdytyksessä isommalle vaihteelle. Liikkeellelähdöissä ei muistaakseni kuulunut. Tästä siis aikaa yli 10v.
|
Perän etukiinnike kannattaa myös tarkastaa, jos pultti poikki tai kiinnitysrauta murtunut/poikki niin pamahtaa, kun perä pääsee kääntymään.
|
Jaahas, pitää siis katella vielä tarkemmin tota sitte.
|
Mulla kuuluu "thump" kun laitta ykkösen tai paikin päälle vaikka nostaisi kytkintä varovasti. Onko sama vika sulla Rhodry? Muuten ei ongelmia vaihtamisessa.
http://bmwe32.masscom.net/sean750/di.../diffMount.htm Tuo kannake on ehjä. (Luen täältä kun e32 osioon ei kukaan vastaa) |
Mulla kuuluu siis 1-3 vaihteiden päälle laitossa ja melkein aina kun kytkintä nostaa. Oon opetellu ajaa niin ettei se kolise ni aina sitä ei kuulu :D
|
All times are GMT +3. The time now is 12:20. |