![]() |
Quote:
mulla on nyt niin että kun stance on kohdallaan ja auto otetaan ylös niin jousi putoo. mun iskarin mitta on n.52cm meinasin tilata kans ne lyhyimmät konit -40mm tai sitten pätkäpois nykyisistä jäykkyys noissa on aika bueno |
Quote:
Niinhän tuo täytyy tehä, auto vaan kun on toisessa tallissa seisomassa missä ei mitää mahu tekemää ni täytyy oottaa kevättä että pääsee laitteleen. Lähtisköhän sitä tollasella 100kg jousella sitten kokeilemaan. :think |
Quote:
nää nyt on suuntaa antavia ja kannattaa joltain sellaselta kysellä ketä nyt olisi useamman alustan järjestänyt esim. rally racen kaveri |
Venttiilikoppa
Onko M20B20 koneissa vuosimalleista riippuen erilaisia venttiilikoppia? Vai meneekö kaikki keskenään?
Eli tuohon Facelift -91 cabrioon ehkä voisin toista koppaa olla vailla. |
Quote:
|
Onkos noissa neloskoneisen alatukivarsissa miten eroja? Tänää ku puslat vaihoin ni huomasin että toisen
puslan huuli jäi varressa ulkopuolelle ja toisessa oli syvennys tätä varten..? |
Quote:
Mistä vuosimallista siis eteenpäin käy B20 koppa minun cabiin? Ajattelin jos sattuisi hyvinkin moottori vaurioisia olemaan liikkeella niin voisin kopan koittaa etsiä pikku projektiksi. Tietty jos B25 koppa käy myös niin sekin helpottaa. Eikä muuten tarviis etsiäkään toista mutta kun ei pysty purkamaan nykyistä ennen lumien häviämistä niin vois etsiä toisen ja hiplata sitä. Edit: Ilmeisemmin 9/85 eteenpäin olevat B20 kopat käy http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...er_head_cover/ |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
All times are GMT +3. The time now is 15:18. |