BTCF Forum

BTCF Forum (https://www.btcf.fi/forum/index.php)
-   2011 - 2019 (F20, F21) (https://www.btcf.fi/forum/forumdisplay.php?f=124)
-   -   M135i / M235i -kokemuksia (https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332097)

Hiace 02-09-2015 23:11

M135i / M235i -kokemuksia

Voivat olla aika harvinaisia foorumilla, mutta laittakaahan kokemuksia! Toisessa ketjussa olikin jo FlyingFinnin tarinaa M235i:stä.

M135i on tullut koeajettua pariin kertaan talvella ja syyssateella. Neliveto-automaattiyhdistelmä oli aika huikean nopea paketti, tuntui että aina on oikea vaihde ja laatikko vaihtaa nopeaan. Äänet vakiona aika tylsät ja varsinkin kun tietää että kaiuttimista tulee jotain keinotekoista.

Saksassa alkaa hinnat tippumaan ja tuo ois ensi keväänä yks vaihtoehto kun bemaria ostattelen. Lähinnä mietityttää oisko neliveto-automaatti (hyvä talvella ja käyttöautona), takavetoautomaatti vai takavetomanuaali (ajamisen iloa) passeli tähän.

Neliveto-manuaalia ei ole tarjolla tähän ikävä kyllä.

jarkko520 03-09-2015 02:38

Kesällä ainakin Alastaron ratapäivillä oli musta m135 ja tuntui menoja piisaavan kun vertasin esim uusimpaan m3:seen, luulisi siis ainakin yhden olevan foorumilla :think

peeämwee 03-09-2015 10:46

Onko näissä takaveto painotteinen neljä rapsuttaa systeemi?

BFI18 03-09-2015 10:58

:jep:Hyvä topic, kiinnostaa itteäkin, varsinkin kun hinnat alkaa asettumaan Suomessakin, eka alle 50 teur:
http://www.nettiauto.com/bmw/135/7492329

Itse mietin samaa, mikä versio kiinnostavin?
Takavetoautomaatti, ehkä itsellä mielessä, manuaalia en itse enää ottais ensisijaisesti. 8-v automaatti on niin pirun nopea ainakin jos se yhtään on samanlainen kun vaikkapa 428xi:ssä.
Neliveto, olis sekin makee suomen oloissa, mutta hintakin karkaa äkkiä:think

Se ratapäivillä ollut musta M135i lienee jo samaisen henkilön toinen M135i ja edellinen oli ainakin musta takavetomanuaali.
Semislickseillä veti aika haipakkaa:jep:

Mun mielestä tuossa on ainakin ulospäin mukavat pörinät, et äänien puolesta ihan ok.

Mikaatm 03-09-2015 23:02

Joo mulla on menossa nyt jo toinen M135i takaveto manuaali.

Vuonna 2013 tuli siirryttyä F20 auto kantaan vaikka, vaikka olinkin aluksi ennen sitä sanonut että joskus tuleva autoni on M135i spekseistä, mutta sitten alkoi liikenteessä näkyä vakio F20 korisia malleja, niin sanoin että ei ikinä... No vuonna 2013 helmikuussa käynti autoliikkeessä muutti mieleni kun näki ekan kerran livenä F20 M135i, siihen asti kaikki näkemäni F20 autot oli ollut ilman M-Sportia.

Itse olen manuaali miehiä vahvasti, vaikka aikoinaan mulla oli Volvo S60 T5 geatronic... Vaikkei se virhe ollut, niin siitä seurasi manuaali ketju, S60 T5 man -> 335i man -> M135i man ja siitä nykyinen M135i man.

Silloin kun ekan M135i hommasin, niin kuskin paikalta katsottuna ja tunnettuna ei voinut oikeesti sanoa vanhaan 335i eroa, jos sokkona ois viety niin eroa ei ois huomannut.

Neliveto M135i ois muuten ollut vaihtoehto, mutta kun se on vaan tomaatti. Kerran olen sellaisen kyydissä ollut, mutta kun sitä vertasin omaani, niin nopea se laatikko on, mutta aika tiuhaan välitetty. Edelleen toisen hommasin manuaalina.

Mutta onneksi BMW tekee näihin takavetoisiin M-Performance lukkoperää. Asensin tämän lukkoperän jo ekaan M135i, joka sitten luovutuksen yhteydessä siirrettiin tähän nykyiseen. Lukkoperä muuttaa auton perän käytöstä todella paljon parempaan suuntaan. Nyt siinä on logiikkaa. Suosittelen ehdottamasti.

Joo onhan näillä molemmilla (niin kuin ennen muillakin) tullut ajeltua radalla jonkun verran, muuta ei voi sanoa että ehdottomasti ratarenkaat erikseen, sillä se hauskuus vasta tulee!!! Jää turhat riskit pois ja pito on aivan jotain muuta. Sitä ei usko ennen kuin kokeilee.

Äänistä, vakio äänet on liian herrasmies tyyliset omaan makuun, mutta M-Performance takapöntöllä sekin korjaantuu... Tänään viimeksi tuli kuunneltua ulkopuolelta, kun vaimo lähti autolla liikenteeseen ja eikä yhtään edes kierrättänyt, vaan aivan normi ajoa. Sopii omaan korvaan :) Tosin kylmänä naapurit varmasti kiittää ;)

jarkko520 04-09-2015 02:02

Quote:

Originally Posted by Mikaatm (Post 3606088)

Vuonna 2013 tuli siirryttyä F20 auto kantaan vaikka, vaikka olinkin aluksi ennen sitä sanonut että joskus tuleva autoni on M135i spekseistä, mutta sitten alkoi liikenteessä näkyä vakio F20 korisia malleja, niin sanoin että ei ikinä... No vuonna 2013 helmikuussa käynti autoliikkeessä muutti mieleni kun näki ekan kerran livenä F20 M135i, siihen asti kaikki näkemäni F20 autot oli ollut ilman M-Sportia.

Itse olen manuaali miehiä vahvasti, vaikka aikoinaan mulla oli Volvo S60 T5 geatronic... Vaikkei se virhe ollut, niin siitä seurasi manuaali ketju, S60 T5 man -> 335i man -> M135i man ja siitä nykyinen M135i man.

Silloin kun ekan M135i hommasin, niin kuskin paikalta katsottuna ja tunnettuna ei voinut oikeesti sanoa vanhaan 335i eroa, jos sokkona ois viety niin eroa ei ois huomannut.

Neliveto M135i ois muuten ollut vaihtoehto, mutta kun se on vaan tomaatti. Kerran olen sellaisen kyydissä ollut, mutta kun sitä vertasin omaani, niin nopea se laatikko on, mutta aika tiuhaan välitetty. Edelleen toisen hommasin manuaalina.

Mutta onneksi BMW tekee näihin takavetoisiin M-Performance lukkoperää. Asensin tämän lukkoperän jo ekaan M135i, joka sitten luovutuksen yhteydessä siirrettiin tähän nykyiseen. Lukkoperä muuttaa auton perän käytöstä todella paljon parempaan suuntaan. Nyt siinä on logiikkaa. Suosittelen ehdottamasti.

Joo onhan näillä molemmilla (niin kuin ennen muillakin) tullut ajeltua radalla jonkun verran, muuta ei voi sanoa että ehdottomasti ratarenkaat erikseen, sillä se hauskuus vasta tulee!!! Jää turhat riskit pois ja pito on aivan jotain muuta. Sitä ei usko ennen kuin kokeilee.

Äänistä, vakio äänet on liian herrasmies tyyliset omaan makuun, mutta M-Performance takapöntöllä sekin korjaantuu... Tänään viimeksi tuli kuunneltua ulkopuolelta, kun vaimo lähti autolla liikenteeseen ja eikä yhtään edes kierrättänyt, vaan aivan normi ajoa. Sopii omaan korvaan :) Tosin kylmänä naapurit varmasti kiittää ;)

Onko tossa sun nykyisessä tosiaan "vaan" nuo sigun tehot? Jotenkin meno näytti niin rajulta että kuvittelin yli 400 jo. Minkä verran noissa kori painaa? Alastarolla näytti kyllä hyvältä :jep:

BFI18 04-09-2015 20:26

Quote:

Originally Posted by jarkko520 (Post 3606129)
Onko tossa sun nykyisessä tosiaan "vaan" nuo sigun tehot? Jotenkin meno näytti niin rajulta että kuvittelin yli 400 jo. Minkä verran noissa kori painaa? Alastarolla näytti kyllä hyvältä :jep:

Manuaali M135i painaa 1505 kg, automaatti 1520 kg. Mä luulin et mikaatm:n autossa on vakioputket, no ilmankos äänet oli kohdillaan:jep:
Hieno peli kyllä!

BFI18 04-09-2015 20:42

Quote:

Originally Posted by Mikaatm (Post 3606088)

Äänistä, vakio äänet on liian herrasmies tyyliset omaan makuun, mutta M-Performance takapöntöllä sekin korjaantuu... Tänään viimeksi tuli kuunneltua ulkopuolelta, kun vaimo lähti autolla liikenteeseen ja eikä yhtään edes kierrättänyt, vaan aivan normi ajoa. Sopii omaan kkorvaan :) Tosin kylmänä naapurit varmasti kiittää ;)

Tota mietinkin, kuinka suuri ero on E9x 335i:hin, mut hyvä kuulla et on tuntuma samantyyppinen. Samoiten automaatti on nopea ja makee, mutta kuinka mielekästä on 8:aa vaihdetta kelata rattiläpysköillä esim. Rata-ajossa:think
Mutta kumman vaihteiston tai vetotavan vaan tähän ottaa, ei taida paljoa pieleen mennä..:twisted:
Auto on kuitenkin mukavasti nykytrendistä poikkeava (downsizing):jep:

Mikaatm 04-09-2015 23:13

Quote:

Originally Posted by jarkko520 (Post 3606129)

Painoa se noin 1500kg ja putkisto. Mut oikeesti semislickseillä ja rohkee kuski vie autoa "kovaa". Itsellä kokemusta katuautossa radalla Toyo R888/Nankang NS2R noin 10v radalla, niin osaa luottaa renkaisiin ihan eritavalla radalla.

jarkko520 04-09-2015 23:19

Quote:

Originally Posted by Mikaatm (Post 3606559)
Painoa se noin 1500kg ja putkisto. Mut oikeesti semislickseillä ja rohkee kuski vie autoa "kovaa". Itsellä kokemusta katuautossa radalla Toyo R888/Nankang NS2R noin 10v radalla, niin osaa luottaa renkaisiin ihan eritavalla radalla.

Näinhän se on, piti tulla lähempääkin ihmettelemään autoa mutta näytti silloin niin sateiselta et todettiin paremmaksi lähteä syömään :rolleyes:

Mikaatm 04-09-2015 23:32

Quote:

Originally Posted by jarkko520 (Post 3606561)
Näinhän se on, piti tulla lähempääkin ihmettelemään autoa mutta näytti silloin niin sateiselta et todettiin paremmaksi lähteä syömään :rolleyes:

Ja me lähdettiin kotiin, riskit kasvaa märällä radalla liian kovasti.

Edit:

Ja lisäys aikaisempaan, kai se jotain noin -50mm KW:n alustakin auttaa.

jarkko520 04-09-2015 23:44

Quote:

Originally Posted by Mikaatm (Post 3606564)
Ja me lähdettiin kotiin, riskit kasvaa märällä radalla liian kovasti.

Edit:

Ja lisäys aikaisempaan, kai se jotain noin -50mm KW:n alustakin auttaa.

Jep. Ei muutakun pieni showruumi pystyyn, tästä lukee mielellään lisää :jep:

Mikaatm 04-09-2015 23:51

Quote:

Originally Posted by jarkko520 (Post 3606567)
Jep. Ei muutakun pieni showruumi pystyyn, tästä lukee mielellään lisää :jep:

Hmmmm, en mä ole näistä koskaan sitä jaksanut tehdä. Mulla vähän ollut huono tapa, että kerralla kaikki ja sit ajetaan sillai. Sitten seuraava askel on uusi auto...

Hiace 04-09-2015 23:53

Yllättävän kevyt tuo M135i, oma ex-E91 335i täyteen ladattuna oli varmaan 1800kg tai sinne päin.
Mitähän lie neliveto-M135i painaa? Joku lähde sanoi 1595 kg, en tiedä pitääkö paikkansa.

Hiace 05-09-2015 17:56

Tuossa vähän lisätietoa tuosta M Performance-lukosta. Eli lukitusaste (tai mikskä sitä kutsutaan?) on 30% kiihdytettäessä ja 9% jarruttaessa. En tiedä onko se paljon vai vähän.
Jostakin foorumilta luin huhun, että BMW kilpailutti Quaifea tuon lukon valmistamiseen, mutta ei päästy diileihin ja valmistaja on nyt joku eri firma. En tiedä pitääkö paikkaansa.

http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=982936

jarkko520 05-09-2015 18:55

Quote:

Originally Posted by Hiace (Post 3606572)
Yllättävän kevyt tuo M135i, oma ex-E91 335i täyteen ladattuna oli varmaan 1800kg tai sinne päin.
Mitähän lie neliveto-M135i painaa? Joku lähde sanoi 1595 kg, en tiedä pitääkö paikkansa.

Musta noi e9x on kyllä suhteellisen painavia, oman vitosenkin paino ton vajaa 1800kg

Hiace 05-09-2015 19:02

Quote:

Originally Posted by jarkko520 (Post 3606882)
Musta noi e9x on kyllä suhteellisen painavia, oman vitosenkin paino ton vajaa 1800kg

Totta, löysin jonkun linkin, että E91 335i olisi 1670 tai 1690 kg. Yleensä nuo taitaa ilmoittaa perusmallien painon, siihen kun laittaa minun auton lasikaton, sähköpenkit, hifit ja kaiken muun tingeltangelin niin veikkaan että 1800kg lähellä ollaan.

jarkko520 05-09-2015 19:56

Quote:

Originally Posted by Hiace (Post 3606885)
Totta, löysin jonkun linkin, että E91 335i olisi 1670 tai 1690 kg. Yleensä nuo taitaa ilmoittaa perusmallien painon, siihen kun laittaa minun auton lasikaton, sähköpenkit, hifit ja kaiken muun tingeltangelin niin veikkaan että 1800kg lähellä ollaan.

Ei varmasti paljoa puutu, minkähän verran eroa tulee E61 verrattuna? Ja ettei ihan Offtopiciksi mene niin onhan ton M135 teho painosuhde kyllä kohdallaan, millaisissa kulutuksissa näillä mennään?

Jake79 05-09-2015 20:11

Quote:

Originally Posted by jarkko520 (Post 3606920)
Ei varmasti paljoa puutu, minkähän verran eroa tulee E61 verrattuna? Ja ettei ihan Offtopiciksi mene niin onhan ton M135 teho painosuhde kyllä kohdallaan, millaisissa kulutuksissa näillä mennään?

Oma takaveto automaatti vie kaupungissa noin 12 ja maantiellä 7-8 l/100km.
Ja ajotyyli ei ole kovin pihistelevä:redface:

BFI18 06-09-2015 19:21

Quote:

Originally Posted by jarkko520 (Post 3606920)

Joo ei painoero iso ole.
Mun ex E61 530d painoi 1760 kg, nykyinen E92 1615 kg. M135iA 1520 kg, nelivetona sit karvan alle 1600 kg, eli ihan kohtuupainoissa nuo M135i:t.

kama 06-09-2015 21:25

Quote:

Originally Posted by BFI18 (Post 3607422)
Joo ei painoero iso ole.
Mun ex E61 530d painoi 1760 kg, nykyinen E92 1615 kg. M135iA 1520 kg, nelivetona sit karvan alle 1600 kg, eli ihan kohtuupainoissa nuo M135i:t.

Vertailuun vielä e63 630iA, omamassa 1575kg. Auton ulkomittoihin nähden aika pieni painoero 1-sarjaan :think

Hiace 12-09-2015 00:06

Siinä vähän putkistosaundeja youtubevideokoosteen muodossa:

https://www.youtube.com/watch?v=r2-qUnWPF58

BFI18 14-10-2015 18:34

Tänään tuli kokeiltua M235i Xdriveä. Olipas mukava pikkucoupe ja nelivetona lähtee kyllä paikoiltaan aika vikkelästi:jep:
Takavetoa olis pitäny viel testata kuitenkin:think
Ohituskiihtyvyydestä odotin ehkä enemmän.
Aika pieni ero ajossa kuitenkin vrt omaan E92:een perustuntumaltaan.

Mikäli uutta Bemaria nyt olisin tilaamassa, M135iA olisi hinta-teho-ajettavuus suhteeltaan melkeinpä paras vaihtoehto (jos olisi reilu 55ke laittaa autoon). No, ehkäpä nyt seuraavaksi alan kyttäämään käytettyä M135i:tä kun joskus E92 vaihtuu.

Plussaa:
- äänet, keinotekoisuudesta huolimatta ja ulkopuolella myös
- vaihteisto+Moottori, ai että kun toimii makeesti yhteen
- alusta, mukavan tanakka muttei mikään kivireki
- H/K hifit
- kiihtyvyys paikaltaan, neliveto on tässä mainio
- proffanavi, aika siisti nykyään...
- ulkonäkö, perkeleen hyvännäköinen koppa jopa punaisena nätti:jep:
Tuo valkoinen performance varusteilla vielä nätimpi kyllä.

Miinusta:
- lisähinta vrt M135i
- penkkien manuaalisäädöt, yli 70ke auto:think

Kuvia:
http://i1377.photobucket.com/albums/...psitdwm7qy.jpg
http://i1377.photobucket.com/albums/...psiuz4ssbs.jpg
http://i1377.photobucket.com/albums/...psctgxodfk.jpg

FlyingFinn 15-10-2015 05:05

Quote:

Originally Posted by Hiace (Post 3606857)
Tuossa vähän lisätietoa tuosta M Performance-lukosta. Eli lukitusaste (tai mikskä sitä kutsutaan?) on 30% kiihdytettäessä ja 9% jarruttaessa. En tiedä onko se paljon vai vähän.
Jostakin foorumilta luin huhun, että BMW kilpailutti Quaifea tuon lukon valmistamiseen, mutta ei päästy diileihin ja valmistaja on nyt joku eri firma. En tiedä pitääkö paikkaansa.

http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=982936

Tuo lukko oli kyllä hyvä hankinta tähän autoon. Muuttaa käytöstä reilusti positiiviseen suuntaan ja auto pysyy hienosti hanskassa. Korostuu tietysti vielä talvella / liukkaalla.

Edelliseen E92 335i Coupeen verrattuna nykyinen M235i on perstuntumalla selvästi nopeampi, niin suorilla kuin etenkin mutkissa. Kompaktimpi koko lisää toki myös fiilistä.

Automaatti toimii kyllä hienosti ja nopeasti ja on helppo normaalissa ajossa. Itse olen vain edelleen sitä mieltä että 8 pykälää on liikaa manuaalikäytössä. Varmaankin myös tottumiskysymys.

Eilen esiteltiin M2 ja voiman puute alkoi heti vaivaamaan tuota M235i:tä... Näin kuvat ja kysely lähti josko tuollaisen saisi jopa täällä Suomessa jotenkin ostaa eli kohta voi olla M235i myynnissä.

BFI18 15-10-2015 06:49

Quote:

Originally Posted by FlyingFinn (Post 3628825)
Tuo lukko oli kyllä hyvä hankinta tähän autoon. Muuttaa käytöstä reilusti positiiviseen suuntaan ja auto pysyy hienosti hanskassa. Korostuu tietysti vielä talvella / liukkaalla.

Edelliseen E92 335i Coupeen verrattuna nykyinen M235i on perstuntumalla selvästi nopeampi, niin suorilla kuin etenkin mutkissa. Kompaktimpi koko lisää toki myös fiilistä.

Automaatti toimii kyllä hienosti ja nopeasti ja on helppo normaalissa ajossa. Itse olen vain edelleen sitä mieltä että 8 pykälää on liikaa manuaalikäytössä. Varmaankin myös tottumiskysymys.

Eilen esiteltiin M2 ja voiman puute alkoi heti vaivaamaan tuota M235i:tä... Näin kuvat ja kysely lähti josko tuollaisen saisi jopa täällä Suomessa jotenkin ostaa eli kohta voi olla M235i myynnissä.

Varmasti lukkoa kaipailee takavetoversio. Nelivetoversio eteni kyllä pirun eleettömästi, aina on pitoa.
Joo onhan tuo vakio 335:sta ripeämpi.

Automaatista samaa mieltä, toimii pirun nopeasti, mutta ripeämmin mentäessä on jotenkin fiilis että vaihtaa jopa turhan tiuhaan, juuri vaihteiden suuren määrän vuoksi, ehkä siihen tosiaan tottuu.
Toisaalta sekin tuo sporttista fiilistä kun vaihteita saa paukutella pesään tiheään.

Tuo uusi M2... Siinä on kyllä niin onnistunut muotoilu ja moni muukin asia:jep:

rikuh1 15-10-2015 11:36

Kävin koeajamassa M235i neli- ja takavetoiset mallit (tälläsivulla kuvissa esiintyvät autot) ja täytyy sanoa että ehkä kuitenkin siihen vajaavetoiseen kallistuisin, vaikka takapainotteinen nelikko talvella onkin hauska.
Tuo takaveto lukolla on kyllä ihan huikea laite, paljon elävämpi niinkuin tälläisen auton kuuluukin. Äänimaailma performance pöntöllä sopivan härski, vaikka pitäähän tuo vakionakin jo jotain meteliä.

Aski ja moottori toimii kyllä niin jäätävän hienosti yhteen, sport asetuksilla manuaali puolella autossa on tasan se vaihde päällä minkä itse sinne määrää, Ei vaihda rajottimella isompaa eikä reagoi kickdown kytkimeen.

Ajolleen hyvä, vetelyä ei juuri esiintyny ja alusta sopivan jämäkkä.

Hyvät fiilikset jäi, takavetoisella ajaessa tuli mieleen jollaintavalla oma e36. Okei, kulkupuoli on ihan eri ja onhan tuossa paljon asioita ihan erilailla, silti fiilis ei siitä ole muuttunut 20 vuoden aikana, molemmat ketteriä pyöriteltäviä ja ennenkaikkea Bemarin tuntuisia! Todellista ajamisen iloa :smoke:

BFI18 15-10-2015 12:57

Quote:

Originally Posted by rikuh1 (Post 3628936)
Kävin koeajamassa M235i neli- ja takavetoiset mallit (tälläsivulla kuvissa esiintyvät autot) ja täytyy sanoa että ehkä kuitenkin siihen vajaavetoiseen kallistuisin, vaikka takapainotteinen nelikko talvella onkin hauska.
Tuo takaveto lukolla on kyllä ihan huikea laite, paljon elävämpi niinkuin tälläisen auton kuuluukin. Äänimaailma performance pöntöllä sopivan härski, vaikka pitäähän tuo vakionakin jo jotain meteliä.

Aski ja moottori toimii kyllä niin jäätävän hienosti yhteen, sport asetuksilla manuaali puolella autossa on tasan se vaihde päällä minkä itse sinne määrää, Ei vaihda rajottimella isompaa eikä reagoi kickdown kytkimeen.

Ajolleen hyvä, vetelyä ei juuri esiintyny ja alusta sopivan jämäkkä.

Hyvät fiilikset jäi, takavetoisella ajaessa tuli mieleen jollaintavalla oma e36. Okei, kulkupuoli on ihan eri ja onhan tuossa paljon asioita ihan erilailla, silti fiilis ei siitä ole muuttunut 20 vuoden aikana, molemmat ketteriä pyöriteltäviä ja ennenkaikkea Bemarin tuntuisia! Todellista ajamisen iloa :smoke:

Piru kun olisi ollut aikaa enempi, olisin ajanut ton valkoisen takatuuppari M235i:n, myyjä sattui antamaan nelikon avaimet, kun menin pihalle huomasin, että näitä onkin kaksi tässä..

bemmeri 15-10-2015 19:31

Quote:

Aski ja moottori toimii kyllä niin jäätävän hienosti yhteen, sport asetuksilla manuaali puolella autossa on tasan se vaihde päällä minkä itse sinne määrää, Ei vaihda rajottimella isompaa eikä reagoi kickdown kytkimeen

Onkohan vanhempiin automaatteihin mahdollista ohjelmoida (?) samaa, ettei survo automaattisesti isompaa ennen rajoittajaa manuaalipuolella? :think

FlyingFinn 16-10-2015 09:43

Quote:

Tämä on kyllä totta vaikka itse edelleenkin olen sen kannalla että tällaisessa autossa kuuluu takavedon lisäksi olla kytkinpoljin. Vaihteisto on manuaalikäytössä todella nopea. Pesee mennen tullen ainakin ne Audin kaksoiskytkinvaihteistot millä itse olen ajanut vaikka Bimmerissä siis "normaali" automaatti momentinmuuntimella. Ei nikottele eikä viivyttele missään tilanteessa vaihtaa sitten ylös tai alas.

Mikaatm 16-10-2015 19:49

Samaa mieltä. Aikoinaan oon ajanut M135i myös tomaattina, mut ei se oikein iskenyt. Radalla en oikein usko et tomaatilla edes osaisin ajaa.

Montahan M135i on manuaalina suomessa? Itse tiedän kaks...

Hiace 17-10-2015 12:35

Quote:

Originally Posted by Mikaatm (Post 3629719)
Samaa mieltä. Aikoinaan oon ajanut M135i myös tomaattina, mut ei se oikein iskenyt. Radalla en oikein usko et tomaatilla edes osaisin ajaa.

Montahan M135i on manuaalina suomessa? Itse tiedän kaks...

Taitaa olla yksi myynnissä juuri nyt liikkeessä!

Mikaatm 17-10-2015 13:09

Quote:

Originally Posted by Hiace (Post 3629970)
Taitaa olla yksi myynnissä juuri nyt liikkeessä!

Tiiän, se on se toinen ja toinen on pihassa ;)

BFI18 17-10-2015 15:10

Kovia hintoja pyytävät käytetyistä M135i:sta. Halvin myynnissä ollut oli 46,9ke, joka hävis äkkiä myynnistä.
Nyt halvin käytetty maksaa sen 50ke.
Uusi Lci takavetoautomaattina jotain 56ke, manuaalina vähän halvempi. Tuossa on jopa vakiona mielestäni hyvät varusteet, vakkari taitaa olla ainut 'pakollinen' ruksittava varuste? Ja onhan Lci:ssä se 6hv enempi:D:smoke:

Toki tarjontaa näistä on vähän, ja tulee olemaankin.
Saksassa alkaen jotain 30ke, eli veroineen sun muineen maksaa äkkiä sen lähes 50ke. Köyhän täytyy odotella vielä:twisted:

Hiace 17-10-2015 18:18

Quote:

Originally Posted by Mikaatm (Post 3629987)
Tiiän, se on se toinen ja toinen on pihassa ;)

Ok :)

Mikaatm 17-10-2015 22:23

Quote:

Originally Posted by Hiace (Post 3630119)
Ok :)

Ja niin on se myynnissä olevakin tuttu peli ;)

BFI18 17-10-2015 22:37

Quote:

Originally Posted by Mikaatm (Post 3630231)
Ja niin on se myynnissä olevakin tuttu peli ;)

Mitäs speksasit auton 1. Ja 2. Välillä eri tavalla?
Siis lähinnä onko jotain must varusteit jota otit autoon 2.?

Mikaatm 18-10-2015 20:59

Quote:

Originally Posted by BFI18 (Post 3630244)
Mitäs speksasit auton 1. Ja 2. Välillä eri tavalla?
Siis lähinnä onko jotain must varusteit jota otit autoon 2.?

Muuten samat, mut kattoluukun ja nahkapenkit jätin pois nykyisestä.

Zygel 03-08-2016 03:54

Onkos tuo autokeskuksessa myynnissä oleva m135i nimim. Mikaatm entinen? Jäikö siihen lukkoperä paikalleen? :think

Mikaatm 03-08-2016 08:38

Quote:

Originally Posted by Zygel (Post 3774289)
Onkos tuo autokeskuksessa myynnissä oleva m135i nimim. Mikaatm entinen? Jäikö siihen lukkoperä paikalleen? :think

On mun entinen. Ja autoon jäi kaikki performance kilkkeet kiinni, lukkoperä, performance jarrut, performance takapönttö, takavalot ja munuaiset. Lisäksi KW V3 alustasarja.

Zygel 03-08-2016 09:03

No niin, vähän tarkempaa tietoa kuin ilmoituksessa. Tilalle taisi numeroiden perusteella tulla vähän isompi ämmäläinen. :jep:

All times are GMT +3. The time now is 20:38.