![]() |
Taloussanomat: "E10 bensasta eniten ongelmia BMW-kuskeille"
Liekö totta? Mitä kokemuksia käyttäjillä?
http://www.taloussanomat.fi/liikenne...t/20116482/139 |
Ehkäpä bemaristit ovat vain muilla merkeillä ajavia tarkempia autostaan? Yllättäen on myös mersu ja Audi aika ylhäällä. Eihän joku xsaramervi läheskään yhtä hyvin autoaan tunne. :orava:
|
Osa kuvatuista "viosta" on todellista mutuilua ja lumevaikutusta, kun lukee tuota
tekstiä, mm. " kaasu hirttanyt kiinni..." Kyllä, aivan varmasti johtuu E10-bensiinistä :orava: |
Quote:
|
Taitaa olla kuitenkin korvien välissä nuo oireilut... Vaikka itsekin tankkaan vain E98:a (tuntuu vaan että tuli liian hätäisesti markkinoille aivan niin kuin aikoinaan tuli yksi rokoitekin, jota en ottanut):D
|
Ainakin valituksia nykimisestä ja suuremmasta polttoaineen kulutuksesta olen ihan lähipiiristä(osa ihan autoista tietämättömiä naisihmisiä) ja työkavereilta kuullu. Ite ei oo tarvinnu sekaantua...
|
Ainoa mitä ite oon tutuilta kuullut on se kulutuksen lisääntyminen ja nykiminen. Joku joskus väitti että tuntuis tehotkin laskeneen,tiiä sitte. Ite tankkaan aina ysikasia.:smoke:
Mutta tuo lehtijuttu,osa on järkeviä,mutta on niitä kyllä liioteltukkin . :orava: |
Mä kokeilin tota E10:ä ja kulkupuolessa ei tapahtunut juur eroa. Tyhjäkäynti tosin muuttui huonommaksi. Ja ei, tämä ei ole mikään lumevaikutus.
|
Wanha kunnon m20b25 kans kävi tyhjää epätasasemmin, ja starttaaminen kesti huomattavasti pitempään ennenku hörähti...
|
Quote:
|
All times are GMT +3. The time now is 06:07. |