BTCF Forum

BTCF Forum (https://www.btcf.fi/forum/index.php)
-   Yleinen autoaiheinen keskustelu (https://www.btcf.fi/forum/forumdisplay.php?f=90)
-   -   Suuri sähköautokeskustelu osa IV (https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=399760)

jani 08-03-2021 11:56

Quote:

Originally Posted by gnz (Post 4266839)
Kuuluuko se niin hyvin auton sisälle, että oikeasti häiritsee?

Kannattaa pohtia kahdesti ennen täydellistä poiskytkentää, koska toi on sähkömoottorilla liikuttaessa syystäkin asetettu pakolliseksi varusteeksi. Ei vaadi meinaan paljoa taustamelua, kun tollainen auto muuttuu käytännössä "äänettömäksi", eli se minimaalinen pienellä nopeudella aiheutuva rengasmelu hukkuu taustahälinään.

Sitten kun onnistut osumaan johonki mummeliin, ja vakuutusyhtiö alkaa tutqimaan autoa...

Ei tuollaista tarvitse koska sähköautot kiihtyvät niin nopeasti.

Remotion 08-03-2021 12:09

Miettiikö muuten kukaan että millaisia soijaisia transuja kaikista kaupunkien pojista tulee kun täällä maailmassa ei ole kohta mitään normaalia miestä varten, nykyään kun autoilu on kielletty monella stadin kadulla ja loputkin pitää olla jotain suhinaa ja estrogeenipiipitystä pitäviä pullakupuja niin kyllähän siinä alkaa tehdä mieli leikellä erilainen värkki housuihin?

Minä mietin ja se liittyy tähän aiheeseen suoraan.
Itselleni oli ainakin viikon kohokohtia kun keväällä viimeinkin eräs rivitaloyhtiön toisessa päässä asuva ukko laittoi 900 kuutioisen Ninjan tulille yoshimuran titaaniputken kera ja keuli sillä samantien heti ensimetristä alkaen aivan täysiä ja jonnekin 12000rpm asti laulattaen niin että koko kylä soi. Olin kyllä samantien kirjastossa lukemassa Bike-lehtiä ja onanoimassa itseni uneen että joku päivä. Faijan työmailla myös sain käydä mukana ja kun jotain MD11 halleja ja kiitotietä rakennettiin Vantaalla, niin siinä kun kivimurskat, paalaimet, Komatsut, Volvon dumpperit ja isot Kockumsit pyörivät ilman minkäänlaisia vaimentajia, niin siinä oli pikkupojalle jotain mikä tuntui omalta jutulta ja siistiltä.

tiko4tiko 08-03-2021 18:29

Quote:

Originally Posted by Remotion (Post 4266993)
Miettiikö muuten kukaan että millaisia soijaisia transuja kaikista kaupunkien pojista tulee kun täällä maailmassa ei ole kohta mitään normaalia miestä varten, nykyään kun autoilu on kielletty monella stadin kadulla ja loputkin pitää olla jotain suhinaa ja estrogeenipiipitystä pitäviä pullakupuja niin kyllähän siinä alkaa tehdä mieli leikellä erilainen värkki housuihin?

Minä mietin ja se liittyy tähän aiheeseen suoraan.
Itselleni oli ainakin viikon kohokohtia kun keväällä viimeinkin eräs rivitaloyhtiön toisessa päässä asuva ukko laittoi 900 kuutioisen Ninjan tulille yoshimuran titaaniputken kera ja keuli sillä samantien heti ensimetristä alkaen aivan täysiä ja jonnekin 12000rpm asti laulattaen niin että koko kylä soi. Olin kyllä samantien kirjastossa lukemassa Bike-lehtiä ja onanoimassa itseni uneen että joku päivä. Faijan työmailla myös sain käydä mukana ja kun jotain MD11 halleja ja kiitotietä rakennettiin Vantaalla, niin siinä kun kivimurskat, paalaimet, Komatsut, Volvon dumpperit ja isot Kockumsit pyörivät ilman minkäänlaisia vaimentajia, niin siinä oli pikkupojalle jotain mikä tuntui omalta jutulta ja siistiltä.

:D :D Viime kesätä hymyilyttää vieläkin, kun menin veneellä kylälle ruoka-ostoksille. Kaupassa vanhempi mies pysäytti ja kertoi, että hänellä on iho kanalihalla, mieliala kesän paras ja kiitteli kovasti. Minä siinä, että hieno juttu aurinko paistaa ja korona helpottaa, mutta samalla ilme varmaan kertoi että mitä :eek: Sitten ymmärsin, kun hän jatkoi, että veneen äänet olivat parasta , mitä tänä kesänä raitilla on kuultu. https://www.facebook.com/Vauhtivenei...5398061440726/
kuulostahan tuo toiselta kuin 45e:n humina.

Remotion 08-03-2021 20:22

Quote:

Originally Posted by tiko4tiko (Post 4267051)
:D :D Viime kesätä hymyilyttää vieläkin, kun menin veneellä kylälle ruoka-ostoksille. Kaupassa vanhempi mies pysäytti ja kertoi, että hänellä on iho kanalihalla, mieliala kesän paras ja kiitteli kovasti. Minä siinä, että hieno juttu aurinko paistaa ja korona helpottaa, mutta samalla ilme varmaan kertoi että mitä :eek: Sitten ymmärsin, kun hän jatkoi, että veneen äänet olivat parasta , mitä tänä kesänä raitilla on kuultu. https://www.facebook.com/Vauhtivenei...5398061440726/
kuulostahan tuo toiselta kuin 45e:n humina.

Itsekin kyllä nautiskelin emännän kanssa saaristossa Poker Run paattien ääniä koko viikonlopun, aivan huippukamaa, harmi että lähtö peruttiin vaikkei onnettomuudelle voinut mitään enää siinä vaiheessa.

nokonzok 08-03-2021 23:34

Onneksi olen ehtinyt jo lapset tehdä ennen muuttumista soijatransuksi. Ei ole yhtään ikävä mitään melusaastetta ja isot miehet vetämässä jollain suoraputkisella HD:lla on lähinnä säälittävän ja surullinen välimaastossa.

naikou 09-03-2021 01:20

Suoraputkisia menopelejä, hukkalämpöä ja hiilipäästöjä tullaan näkemään tulevaisuudessakin ja tosimiehet voi pitää pallinsa, eihän hevosetkaan ole mihinkään kadonneet ja hevosurheilukin on edelleen voimissaan. Itse ainakin ottaisin avosylin vastaan nämä sähkömööpelit liikenteeseen ja muutenkin jos ajoa on tyyliin vi**sti vuositasolla ja on nyt näinä päivinä hankkimassa jotain 35tonnin autoa niin on oman kukkaron kannalta taloudellisesti järkevämpää hommata jonkun verran kalliimpi sähkökiesi jos pystyy elämään niiden huonorange ja latausaikojen kanssa kun se että laittaa jonku x20d-30d sekä tankkaa ja huollattaa sitä.

Itse en hommaa sähköautoa koska mun mielestä siitä on autoilu kaukana ja muutenkin ajan 15-20tkm vuodessa niin se ei olisi edes rahallisesti kannattavaa. Kohta lähtee kahdeksas vuosi e39 alla, ei valittamista :drive:

ritariässä 09-03-2021 01:43

Quote:

Originally Posted by nokonzok (Post 4267134)
Onneksi olen ehtinyt jo lapset tehdä ennen muuttumista soijatransuksi. Ei ole yhtään ikävä mitään melusaastetta ja isot miehet vetämässä jollain suoraputkisella HD:lla on lähinnä säälittävän ja surullinen välimaastossa.

Onneksi tyyli on vapaa, jotkut ajelee pallikarvansakin....:smoke:

nullzwei 09-03-2021 06:20

Quote:

Originally Posted by nokonzok (Post 4267134)
Ei ole yhtään ikävä mitään melusaastetta ja isot miehet vetämässä jollain suoraputkisella HD:lla on lähinnä säälittävän ja surullinen välimaastossa.

Isoa on lähinnä meteli, itsetunto säälittävän ja surullisen välimaastossa. Vähän kuin pikkulapsi kattilaa hakkaamassa... Kiellät tai otat pois niin jo alkaa itku.

isolohko 09-03-2021 09:08

Jos olisi tällä hetkellä ykkösauton ostaminen edessä, valinta olisi mielenkiintoinen ja monivivahteinen, koska tämän hetken nettiauton edullisin Tesla Model 3 performance n. 59k€ vm. 2019 42tkm ja f80 n. 69k€ vm. 2015 97tkm. Jos kallistuis Teslaan, niin lohduttaisin itseäni vanhalla sanonnalla:”Ei se yksi kerta homoa tee.” :-) Sinällään ihan sama minulle, jos jollekulle sateenkaarivärit on ne oikeat.

GameOver 09-03-2021 10:08

Quote:

Originally Posted by isolohko (Post 4267180)
Jos olisi tällä hetkellä ykkösauton ostaminen edessä, valinta olisi mielenkiintoinen ja monivivahteinen, koska tämän hetken nettiauton edullisin Tesla Model 3 performance n. 59k€ vm. 2019 42tkm ja f80 n. 69k€ vm. 2015 97tkm. Jos kallistuis Teslaan, niin lohduttaisin itseäni vanhalla sanonnalla:”Ei se yksi kerta homoa tee.” :-) Sinällään ihan sama minulle, jos jollekulle sateenkaarivärit on ne oikeat.

Eikös se Johansson sanonut että kymmenestä kerrasta taas nollautuu? :D

Btw. Mitähän purjehtijamiehet on? Jos kerran vain ääni ratkaisee.

kooma 11-03-2021 21:05

Tämä kelpaisi itselle oikein hyvin, vielä kun sopis kukkarolle.

https://porsche.fi/mallisto/taycan-cross-turismo/

Phaedrus 11-03-2021 21:29

Quote:

Originally Posted by kooma (Post 4267844)

Sama vika. Minä kelpaisi jopa malliston karvalakkimalli.

Wespa 11-03-2021 22:02

Taycanissa on se hyvä puoli että siinä ei ole vakiona oikein mitään varusteita, kaikki turhakkeet on ruksittava lisävarusteina. Mittariston kun vielä saisi analogisena niin tuohan voisi olla ihan soiva peli, niin ja joo saisihan se toki painaa melkoisesti vähemmän. :think Kuitenkin ulkoisesti ihan eri lailla nykyautoksi jopa tyylikäs toisin kuin Tesla, ja laatukin lienee vähän eri luokkaa. Voisi kuvitella myös että esim. kylmissä olosuhteissa testaamiseen on käytetty ihan eri lailla paukkuja kuin PayPal-playboyn kotteron kanssa.

BMW525Xda 11-03-2021 22:13

Quote:

Originally Posted by Wespa (Post 4267858)
Taycanissa on se hyvä puoli että siinä ei ole vakiona oikein mitään varusteita, kaikki turhakkeet on ruksittava lisävarusteina. Mittariston kun vielä saisi analogisena niin tuohan voisi olla ihan soiva peli, niin ja joo saisihan se toki painaa melkoisesti vähemmän. :think Kuitenkin ulkoisesti ihan eri lailla nykyautoksi jopa tyylikäs toisin kuin Tesla, ja laatukin lienee vähän eri luokkaa. Voisi kuvitella myös että esim. kylmissä olosuhteissa testaamiseen on käytetty ihan eri lailla paukkuja kuin PayPal-playboyn kotteron kanssa.

Hyvin sanottu. Itselle tuollaisen auton hankinta olisi helppo kun en tarvitse mitään varusteita ruksia, toki toiset renkaat ja joku väri. Tärkein on ajettavuuden hauskuus. Lisäksi tykkään perinteisestä sisustasta, kojelauta jne. Oman elinkaaren loppuvaiheilla tuollaiset on vaan niin kaukana tarpeista että annan vuoronumeroni teille muille.

isolohko 12-03-2021 09:05

Quote:

+1, sillä erotuksella, että sport saloon olisi varsin käypäinen omaan makuun, eikä tuo 90k€ olisi esim. pankin suosiollisella avustuksella nyt ihan utopiaa. Taisipa 4wd pärjätä Lapin talvessa varsin mukavasti.

kooma 12-03-2021 19:26

Quote:

Originally Posted by isolohko (Post 4267935)
+1, sillä erotuksella, että sport saloon olisi varsin käypäinen omaan makuun, eikä tuo 90k€ olisi esim. pankin suosiollisella avustuksella nyt ihan utopiaa. Taisipa 4wd pärjätä Lapin talvessa varsin mukavasti.

Itseä erityisesti miellytti se että cross mallistossa on tuo 350kw neliveto 101k€. Hinta sinänsä ei ole utopiaa, raha on halpaa mutta kunpa osaisi ennustaa arvonaleneman kulmakertoimen. Jos se on samaa luokkaa kuin vaikkapa e-troneilla niin sitten alkaa hirvittämään. Jos taas pitää hyvin hintansa niin mikäs siinä on ajellessa ja halpoja korkoja maksellessa.

duckland 12-03-2021 20:23

Odottakaa I4 tuleminen. Hintaspekulointi sille on kyllä jännä miten se hinnoitellaan. Tiedetään että 60 tonniin tesla tekee jo suht hyvän sähkiksen ja 90 tonnilla saa porschen. Bemarilla suurin rasite on paskat bensavehkeet joiden suorituskyvyn saisi hakattua helpolla sähkiksellä, mutta samalla purisi omaa kättä. Porsche otti rohkean askeleen, mutta ikonista 911 myydään joka tapauksessa vaikka vierellä olisi sähkis. Silti rohkeaa haastaa oma syömähammas.

jokes911 12-03-2021 20:31

Toi I4 tuleminen on jännä paikka Bemulle. Aika moni asia pitää olla siinä autossa toisin ja varsinkin kun hinta on helposti siinä haarukassa että asiakkaat on jo (varsinkin suomessa) aika vähälukuiset ja vaativat.

Mun ymmärryksen mukaan se on 4-sarjan kokoinen ja hinta on about alkaen 70keur. Jos ei mitään maata mullistavaa siinä ole niin veikkaan et moni jättää tuon ostamisen välistä. Moniko on valmis laittaa +70keur 4-sarjaan?

Phaedrus 12-03-2021 21:11

Quote:

Originally Posted by jokes911 (Post 4268110)
Toi I4 tuleminen on jännä paikka Bemulle. Aika moni asia pitää olla siinä autossa toisin ja varsinkin kun hinta on helposti siinä haarukassa että asiakkaat on jo (varsinkin suomessa) aika vähälukuiset ja vaativat.

Mun ymmärryksen mukaan se on 4-sarjan kokoinen ja hinta on about alkaen 70keur. Jos ei mitään maata mullistavaa siinä ole niin veikkaan et moni jättää tuon ostamisen välistä. Moniko on valmis laittaa +70keur 4-sarjaan?

Olen varmaan tullut patavanholliseksi, mutta i4:n luonnoskuvat eivät vaan sytytä. Toivottavasti sillä on muitakin valtteja kuin automerkin hieno historia.

Jii_Koo 12-03-2021 22:54

Quote:

Originally Posted by duckland (Post 4268108)
Odottakaa I4 tuleminen. Hintaspekulointi sille on kyllä jännä miten se hinnoitellaan. Tiedetään että 60 tonniin tesla tekee jo suht hyvän sähkiksen ja 90 tonnilla saa porschen. Bemarilla suurin rasite on paskat bensavehkeet joiden suorituskyvyn saisi hakattua helpolla sähkiksellä, mutta samalla purisi omaa kättä. Porsche otti rohkean askeleen, mutta ikonista 911 myydään joka tapauksessa vaikka vierellä olisi sähkis. Silti rohkeaa haastaa oma syömähammas.

911 ei ole tainnut olla varsinainen syömähammas aikoihin.
Rahat on tehty 90-luvun jälkeen ensin Cayennella, sittemmin Macanilla.

isolohko 13-03-2021 09:02

Porschen myyntilukuja vuonna 2020 googlettelin, Taycania myyty enemmän kuin 718:sta USA:ssa. Kiinassa myytiin enemmän Porscheja, kuin Euroopassa yhteensä. Taitaa molemmat SUV:t olla ainakin jenkeissä ”volumi” tuotteita muihin Porschen malleihin verrattuna.

Autoverkkokaupassa Kona isommalla akulla uusivuodeksi tyylin tarjolla taasen, alk. 395€/kk, riskitöntä e-autoilua olisi tuo, hinnan aleneman suhteen ainakin.

duckland 13-03-2021 10:33

Quote:

Originally Posted by Jii_Koo (Post 4268135)

Tai panameralla. Eihän sitä tuotekohtaisia tietoja ole, mutta 911 on se mitä ilman porsche ei olisi porsche.

Oon yrittänyt putsaa silmillä i4 kuvista pois sen mitä tuotantoon ei ehkä tule ja netistä löytyy jo eri värisiä kuvia alkaa toi kultanen vähän tökkimään. Itse näen potentiaalia tuossa räjäyttää pankki oikealla hinnoittelulla. Sähkögolffi yläpuolelle hinta hiukan. Jos ne vetää sen tonne audin tasolle tietää että ei sitä ole tarkotuskaan myydä kun marginaalisia määriä

isolohko 13-03-2021 20:24

Quote:

Originally Posted by kooma (Post 4268097)
Itseä erityisesti miellytti se että cross mallistossa on tuo 350kw neliveto 101k€. Hinta sinänsä ei ole utopiaa, raha on halpaa mutta kunpa osaisi ennustaa arvonaleneman kulmakertoimen. Jos se on samaa luokkaa kuin vaikkapa e-troneilla niin sitten alkaa hirvittämään. Jos taas pitää hyvin hintansa niin mikäs siinä on ajellessa ja halpoja korkoja maksellessa.

totta, taycan 4 cross tourerissa myös ilma-alusta ja isompi akku, kuin perus taycanissa, saa kyllä enemmän eurolle vastinetta crossissa!

Kanerv4 13-03-2021 20:32

Quote:

Originally Posted by duckland (Post 4268204)
Tai panameralla. Eihän sitä tuotekohtaisia tietoja ole, mutta 911 on se mitä ilman porsche ei olisi porsche.

Oon yrittänyt putsaa silmillä i4 kuvista pois sen mitä tuotantoon ei ehkä tule ja netistä löytyy jo eri värisiä kuvia alkaa toi kultanen vähän tökkimään. Itse näen potentiaalia tuossa räjäyttää pankki oikealla hinnoittelulla. Sähkögolffi yläpuolelle hinta hiukan. Jos ne vetää sen tonne audin tasolle tietää että ei sitä ole tarkotuskaan myydä kun marginaalisia määriä

Sama, jotenkin tuo beige metalli ei iske sitten mitenkään päin, pitäisi saada joku musta / tumma harmaa, mustaoptiikka paketilla tms. niin josko se sitten istuisi silmään. Sama homma uudessa nelosessa, aluksi ne munuaiset mutta nyt huomaan jo vaivihkaa katselevani niitä M440i malleja kuinka hiton hienoja ne onkaan, livenä tuossa näin yhden M-sport varusteilla niin kyllä se oli hieno omaan silmään, kunnon kiekot ja madallus niin 10+. Tuo i4 on kyllä jännä nähdä sitten livenä. ID4 ainakin näytti todella hyvältä, viimeksi näin sellaisen tänään, ollakseen volkkari.:think

Attekun 16-03-2021 09:29

Quote:

Minun mielestä tämä on vain ruma, porscheksi. En keksi miksi ostaisin tämän muovilokareilla verrattuna tavalliseen taycaniin. Ei onneksi ole sellaisia rahojakaan että tätä tarvitsisi miettiä, mutta ei vain sovi noi muovihärpäkkeet Porscheen.

nokonzok 16-03-2021 09:47

Quote:

Originally Posted by Attekun (Post 4268896)
Minun mielestä tämä on vain ruma, porscheksi. En keksi miksi ostaisin tämän muovilokareilla verrattuna tavalliseen taycaniin. Ei onneksi ole sellaisia rahojakaan että tätä tarvitsisi miettiä, mutta ei vain sovi noi muovihärpäkkeet Porscheen.

Makuja on monia, mun mielestä tää on just sellainen laite, joka ensi kertaa saa ihan vakavissaan haluamaan Porschea. Omat autokuviot on lukittu ensi vuoden keväälle liisareiden muodossa, mutta josko sitä vuoden päästä löytyisi Saksasta sopivaan hintaan joku vähän käytetty...

Jii_Koo 16-03-2021 10:20

Quote:

Samaa mieltä...
Jopa mun elinaikana korin väriin maalatut kaaret ja puskurit ovat olleet lisävaruste, tässä jätetty ottamatta mutta lisätty hintaa.

TheRipper 16-03-2021 15:13

Quote:

Joo ei kanssa kyllä omaa silmää miellytä yhtään...tuohan saa melkein jopa Panameran näyttämään hyvältä ja Teslat suorastaan kauniilta! :D

pyroz 16-03-2021 17:11

Huomenna i4 julkistus:

https://www.bmwblog.com/2021/03/15/b...esday-march-17

Uusi iDrive 8 järjestelmä julkaistiin eilen:

https://www.live.bmwgroup.com/en/liv...IVE-14865.html

Ensimmäisenä IX, i4 ja G20 LCI malleissa

928 GTS 16-03-2021 17:18

Quote:

Originally Posted by Jii_Koo (Post 4268135)

Vanha 911 oli aivan liian kallis valmistaa. 986 Boxster ja 996 911 paljon halvempia ja tekivät voittoa molemmat. Paras puoli oli se, että molemmat oli käytännössä saman hintaisia tehdä mutta toisesta pystyi ottamaan 30 tuhatta enemmän voittoa eikä Boxsteriakaan tarvinnut tappiolla tehdä kalliista läjäpäin koneita takuuseen ongelmista huolimatta. Cayenne, Panamera, Macan ja nyt Taycan myy vaan niin paljon enemmän, että 911 kovat katteet häviää massaan. Porsche on ollut jo viimeiset parikymmentä vuotta maasturien valmistaja joka harrastaa myös sporttien ja nyt sähkisten tekemistä. Sporttien katteet on alalla aivan poikkeukselliset kovat. M ei samaan pysty.

duckland 16-03-2021 20:57

Quote:

Originally Posted by pyroz (Post 4268984)
Huomenna i4 julkistus:

https://www.bmwblog.com/2021/03/15/b...esday-march-17

Uusi iDrive 8 järjestelmä julkaistiin eilen:

https://www.live.bmwgroup.com/en/liv...IVE-14865.html

Ensimmäisenä IX, i4 ja G20 LCI malleissa

Nyt heräs mielenkiinto. Huomista odotellessa.

14:00 Suomen aikaa tänään bemarin sivuilla livejulkistus

pyroz 17-03-2021 11:20

Quote:

Originally Posted by duckland (Post 4269031)
Nyt heräs mielenkiinto. Huomista odotellessa.

14:00 Suomen aikaa tänään bemarin sivuilla livejulkistus

https://www.live.bmwgroup.com/en/liv...ING-14885.html

tiko4tiko 17-03-2021 12:05

iX on hinnat Suomessa https://www.bmw.fi/fi/mallisto/i-yht...20/bmw-ix.html

pyroz 17-03-2021 12:17

https://cdn.bmwblog.com/wp-content/u...6-LEAKED-3.jpg

Esko 17-03-2021 12:27

Porscheista kun tuli puhetta, niin onko porukalla kokemuksia Panamera S E-Hybridistä 2014-2016. Kovasti kiinnostaisi itseä tuollainen seuraavaksi autoksi. Kovin vähän löytyy juttua netistä ainakin tuosta muuta kuin koeajoja. Toi Audin V6 remmiahtimella pitäisi olla ainakin hyvän moottorin maineessa. Miinuksia mitä tuosta voisi hakea, niin hitusen pieni tavaratila ja ainoastaan takaveto, kun tehnyt mieli nelikkoa jo jokusen vuoden.

Laku 17-03-2021 12:33

Quote:

Originally Posted by tiko4tiko (Post 4269144)

Hinta alkaen 100k. Jee.

zakspeed 17-03-2021 12:50

Quote:

Originally Posted by Laku (Post 4269153)
Hinta alkaen 100k. Jee.

15 -20 vuoden kuluttua ovat sopivalla vekselillä itselle hankittavia kuten tähänkin asti BMW:t.

Ei siis mitään uutta alla auringon.

tiko4tiko 17-03-2021 12:56

Quote:

Originally Posted by Laku (Post 4269153)
Hinta alkaen 100k. Jee.

Pienemmällä rangella alkaen 89k. Tuo 100k auto on varusteluiltaan jo erinomainen.

Isompi range (akku) alkaen 107k ja tuo fully charged malli on 120k.

Tuon X5 hybridin kohdille hinta asettuu, ei siis halvempi mutta ei mitenkään huomattavasti kalliimpikaan.

Vetokykya luvataan 2500kg, joka lienee paras noteeraus tällä hetkellä.

duckland 17-03-2021 13:12

Quote:

Originally Posted by pyroz (Post 4269146)

Lisää kuvia
https://www.iltalehti.fi/autouutiset...c-35389123e614

Toi on hieno. ehkä vähän tylsempi mitä odotti mutta näyttää autolta eikä ufolta.

Petri.Kekkonen 17-03-2021 13:20

Quote:

Originally Posted by duckland (Post 4269164)
Toi on hieno. ehkä vähän tylsempi mitä odotti mutta näyttää autolta eikä ufolta.

Yllättävän perinteiseltä tosiaan näyttää, noi siniset osat ei innosta, mutta ne saanee tilattua jossain muussakin värissä iX:n tapaan.

All times are GMT +3. The time now is 23:07.