BTCF Forum

BTCF Forum (https://www.btcf.fi/forum/index.php)
-   1975 - 1991 (E21, E30) (https://www.btcf.fi/forum/forumdisplay.php?f=101)
-   -   E30 Kysymyksiä ja vastauksia (https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=173452)

Terno 19-10-2009 22:36

Quote:

Originally Posted by modekter (Post 1809072)
oma Bmw 325i -88 on vähäpäästöinen.

mites tuo homma menee et saako tuon nyt muutettua ei vähäpäästöiseksi?

1988-10-18 on valmistuspäivä, jostain muistan lukeneeni että voisi saada muutettua.

auto on saksatuonti.

ihan vaan jatkoa ajatellen että jos nälkä kasvaa syödessä ja turboa haluaa nii pitäs saaha toi vähäpäästösyys pois :D

Mistään mitään teidä, mut mielestäni ton jotenkin voi saada ei vähäpäästöiseksi... Viisaammat korjatkoon.

modekter 19-10-2009 22:56

Quote:

Originally Posted by Terno (Post 1809368)
Mistään mitään teidä, mut mielestäni ton jotenkin voi saada ei vähäpäästöiseksi... Viisaammat korjatkoon.

sen käsityksen oon itekki nyt saanu.

mut käytännön tapahtumat on vielä epäselvät, että tarviinko konttorille jotai lappuja mukaan? tai jotain?

DerMeister 19-10-2009 23:01

Quote:

Originally Posted by modekter (Post 1809416)
sen käsityksen oon itekki nyt saanu.

mut käytännön tapahtumat on vielä epäselvät, että tarviinko konttorille jotai lappuja mukaan? tai jotain?

http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=122778 Tuola ainaski jotain keskustelua aiheesta

Kapanos 19-10-2009 23:46

Quote:

Originally Posted by -Jarno- (Post 1808036)
Kysellääs parit kysymykset:

1. E30 jossa on luultavasti 525i:stä kotoisin oleva tekniikka. Sieltä imusarjan alta löyty semmonen noin 2x bensansuodattiminen kokoinen aktiivihiilisuodatin(ko?)
Voiko sen poistaa tosta vaan ja tulpata reiän kaasuläpästä, vai vaatiiko jotain toimenpiteitä kun siihen menee sähkötkin.

2. Tällä hetkellä autossa kiinni vanhanmallin bensatankki ulkoisella pumpulla. Tarkoitus olis päivittää koko tankki siihen uudempaan malliin missä pumppu tankin sisällä. Löytyykö e30 (-88) johtosarjasta liitintä tolle sisäiselle pumpulle jo valmiina vai vedänkö kokonaan uuden johdon releeltä?

1. Itellä on ainakin johto irti ja tulpattu johdot vaan..

bull88 19-10-2009 23:48

mitä mun kannattais nyt seuraavaks kokeilla mulla on e30 316i nykii pätkii röpöttää kaikkea oon jo kokeillu silikoni/kumiletku vaihdoin uuteen mikä tulee sieltä ilmanmassamittarista, ilmanmassamittarin vaihtanu myös bensapumpun vaihdoin tulpanjohtoja vaihtanu puolan vaihtanu bensasuodattimen vaihtanu se virranjakan kannen oon avannut ja putsannut.mikään ei oo viel auttanu.nykii pätkii röpöttää kylmänä ja kuumana aina, ei oo väliä onko kone lämmin vai kylmä.on mun eka bemari nii ei paljoo tiedä kyllä näistä bemareista oikee.apua kaivattais

Kapanos 20-10-2009 03:05

Quote:

Originally Posted by bull88 (Post 1809486)
mitä mun kannattais nyt seuraavaks kokeilla mulla on e30 316i nykii pätkii röpöttää kaikkea oon jo kokeillu silikoni/kumiletku vaihdoin uuteen mikä tulee sieltä ilmanmassamittarista, ilmanmassamittarin vaihtanu myös bensapumpun vaihdoin tulpanjohtoja vaihtanu puolan vaihtanu bensasuodattimen vaihtanu se virranjakan kannen oon avannut ja putsannut.mikään ei oo viel auttanu.nykii pätkii röpöttää kylmänä ja kuumana aina, ei oo väliä onko kone lämmin vai kylmä.on mun eka bemari nii ei paljoo tiedä kyllä näistä bemareista oikee.apua kaivattais

Ootko tarkistanut ettei mikään muu letku vuoda? imusarjan tiivisteet?
Suihkit vaikka brake cleaneria sinne ja jos nostaa kierroksia jostain kohdasta niin siitä imee ilmaa..

ChilileipÄ 20-10-2009 05:39

oiskohan nuo m50b20 suuttimet passelit m20b20 koneeseen jos vaikka nostas paineet 3,0bar ???

ka00z 20-10-2009 08:30

Quote:

Originally Posted by bull88 (Post 1809486)

Häviääkö nesteitä? Ja käykö muuten vaan huonosti vai kolmella?
Ilmeisesti olet sen haitariputken vaihtanut, mutta tarkista vielä ne muutkin letkut huolella läpi.

bull88 20-10-2009 10:45

ei nesteitä häviä ja oon koittanu suihkuttaa kyllä sillä crc aineella eikä vuotoja löydy.välillä käy kyllä kolmella vaan.ja kun kattoo tulppia ne on ihan mustat ja nokiset niitä oon kyllä koittanu vaihtaa mutta ei auta.

Lehtafi 20-10-2009 17:21

Pitkät valo umpiot

Elikkäs miten faceliftissä saa pitkistä valoista vaihdettua polttimon:D Oon nyt vääntänyt sitä lieriöö umpion takana kumpaankin suuntaan mut ei saatana aukee, eikö siitä pitäisi se "hattu" lähtee vasemmalle käännettäessä?
Joka tapauksessa väännetty on papukaijojen kera, mut tuntuu et hajoo kohta jos vääntää:think???

All times are GMT +3. The time now is 16:02.