![]() |
Quote:
|
Quote:
Mulla oli omassa M20B25:ssa samantapainen ongelma jos seisoi kauan lämpösenä paikallaan niin joutu sahaamaan pitkään et lähti käymään Samal tavalla ku syylä yli isolla kaasarilla kasteli tulpan,sai työntää vitusti että läks käymään :D Suuttimet vaihdoin M50B20 koneesta niin lähti joka kerta ku palmun alta,tuntu että vastais kaasuunki paremmin :think Suuttimien ultraäänipesu saattaa auttaa mutta helpompaa ja ehkä jopa halvempaa vaan vaihtaa toiset suuttimet :jep: |
mjoo tuohon vissiin menee m50b20 suuttimet heittämällä paikalleen on kuulemma paremmat, jos ei muuten niin ainaki hiljasemmat kuulemma, tai ainaki isot pojat sano niin. Nuo vakiot 134cc 16 ohm vissiin m20b20:sessä paljon on m50b20 vakio suuttimet?
|
Quote:
Kertokaa ihmeessä miinuksia ja plussia.. |
Quote:
|
Quote:
Onko vaikutteita muihin auton toimintoihin? Eipä ole suuttimien kanssa ikinä tullut pelailtua.. Vaikuttaako esim. päästöihin? |
Moi
Pitäs jakohihna vaihtaa -89 320 bemariin. Onko tuo motonetin "Jakohihna+rullasrj BMW-6s 81- 25-9124 320.6 81->90 (127-hampainen/myös 128 tilalle) [1981 - 1990]" -setti pätevä? Mitä muuta kannattais vaihtaa samalla? Varmaan olis tarkotus jonnekkin ammattikoulun autokorjaamolle viedä kun pienellä opiskelija budjetilla liikkeellä. Kannattaako ostaa jakohihna + sälät ite vai antaa heidän hommata ne? :) |
Kyllä se on ihan pätevä sarja, ja uskoisin että itse saat halvemmalla, kuin ammattikoulu nuo hankittua. Tai en tiedä onko niiillä joku alennus sopimus motonettii, tuskin.
|
Quote:
jyväskylässä kun asut ni kannattaa melkee käydä kl-varaosasta hakee hihna ja kiristin kaikki tarpeellinen löytyy yleensä hyllystä ja hinnatkaan ei päätä huimaa :D www.kl-varaosat.fi ja semmosta oon kuullu et toi vesipumppu kannattaa vaihtaa jakopään rempan yhteydessä :) |
Quote:
*offtopic* Et varmaan tienny mut oon se sälli jol oli se valkonen 626 Mazda, nykyään 320 valkonen bemari jonka taisit nähä viime vkl tuol "paskaessol" :D |
All times are GMT +3. The time now is 08:53. |