PDA

View Full Version : kansi ero


Bmw 520i -85
04-08-2004, 14:05
2l vm 84 ja vm 89 onko näissä kahdessa kannessa eroa koska mul meni imu venttiilit solmuun omasta autosta ja siinä oli vm89 kasi ja muu moottori on 84 :roll: me veikkaamme et siinä on matalampi kansi joten venttiilit on ottanu mäntään ja vääntäny ne paskas :( moottori on 6 sylinterinen

Kyytsis
04-08-2004, 14:09
2l vm 84 ja vm 89 onko näissä kahdessa kannessa eroa koska mul meni imu venttiilit solmuun omasta autosta ja siinä oli vm89 kasi ja muu moottori on 84 :roll: me veikkaamme et siinä on matalampi kansi joten venttiilit on ottanu mäntään ja vääntäny ne paskas :( moottori on 6 sylinterinen

Jos molemmat olleet tavallisia m20 kansia, niin ei niissä ole eroa. -89 kansi on varmaan alunperin jostain motronik-autosta, joten siinä kannessa on varmaan paikka virranjakajalle, mutta se ei vaikuta tähän.

Ettei vain olisi jako ollut väärin?

Kokeilitteko pyörittää konetta käsin ennen starttaamista? Voihan se olla että jos siitä -89 kannesta on sorvattu materiaalia pois _paljon_ niin noin voi käydä, mutta...

wj
04-08-2004, 14:44
Motronic ja l-jet kansilla ei ole mitään eroa. Siihen motronicin "kanteen" tulee vaan nokkapyörään semmonen härpäke kiinni. Loput on sitten siinä kopassa/jakajassa mikä tule nokkapyörän päälle

qizmo
04-08-2004, 16:08
Motronic ja l-jet kansilla ei ole mitään eroa. Siihen motronicin "kanteen" tulee vaan nokkapyörään semmonen härpäke kiinni. Loput on sitten siinä kopassa/jakajassa mikä tule nokkapyörän päälle
Tuota olikinkin aikeissa kysyä täältä, mut siinäpä se tulikin. Aloin miettii kun mulla on motronic ja vm.81 kansi

T3
06-08-2004, 19:31
Motronic ja l-jet kansilla ei ole mitään eroa. Siihen motronicin "kanteen" tulee vaan nokkapyörään semmonen härpäke kiinni. Loput on sitten siinä kopassa/jakajassa mikä tule nokkapyörän päälle


Eroavaisuudet poistettu...