PDA

View Full Version : Pakoputken "lämpösuoja"

Bonzo
23-07-2004, 16:42
Tuossa e36 325:n pakoputkessa on juuri lambda-anturin kohdalla jokin lämpösuoja tai vastaava peltikäikäle, joka suojaa tuota putken haarautumiskohtaa. Omassa autossa palanen oli sen verran hauras, että eivät ilmeisesti olleet saaneet huollossa takaisin ehjänä paikalleen. Osaisiko joku teistä kertoa, mikä on suojan tarkoitus ja onko kyseisen osan puuttuminen pakoputkelle tai sen ympäristölle :shock: (kenties molemmille) haitaksi?

-Bonzo

Konu
02-08-2006, 00:04
Aika vanha threadi, mut suotta uutta tekemään.

Eli mua kiinnostais myös, et voiko katin päällä olevan lämpösuojan repiä pois, ilman että esim. katsastusmies siitä suuttuisi?

Oma on sen verran reikänen, et helisee pitäen kamalaa meteliä. Eli jos ei lämpösuojan poistosta ole muuta haittaa, kun että heinä syttyy tuleen pellolla ajaessa, niin pois vaan, eikö?

Vastausta odottaen...

Pluto
02-08-2006, 00:11
Eli jos ei lämpösuojan poistosta ole muuta haittaa, kun että heinä syttyy tuleen pellolla ajaessa, niin pois vaan, eikö?

Eipä sillä oikeen muuta tee kuin tuo heinäpalo voi tulla.. korista se putki on kuitenkin niin kaukana.

Konu
02-08-2006, 00:23
Eipä sillä oikeen muuta tee kuin tuo heinäpalo voi tulla.. korista se putki on kuitenkin niin kaukana.

Kiitos vastauksesta.

Huomenna sit vaan peltisaksien kanssa auton alle :rolleyes:

Camo
02-08-2006, 06:37
Eipä katsastussetä mulle ainakaan mitään siitä valittanu, vaikka suojapeltiä ei ollutkaan. Mulla se oli melkein puhki palanut ja irtosi repäisemällä tuolta..