PDA

View Full Version : E39 M-Sport alustat

untamokuikka
20-11-2007, 18:55
moro.

oisko jollain tietoa mitä eroa on m-sport ja m-sport II jousissa.
varaosanumero näytti olevan eri, ni onko jommatkummat matalemmat tai jotain?

juu-das
20-11-2007, 21:06
no ainakin tämä m-sport II alusta on vissiinkin tässä isossa m-paketissa ja vissiin jäykempi.. ainakin näin tuntuu olevan kun, ukolla on normaali 528i tuolla ykkös alustalla- aika pehmee. mulla tuo II- paljon jämäkämpi.

untamokuikka
20-11-2007, 21:10
no ainakin tämä m-sport II alusta on vissiinkin tässä isossa m-paketissa ja vissiin jäykempi.. ainakin näin tuntuu olevan kun, ukolla on normaali 528i tuolla ykkös alustalla- aika pehmee. mulla tuo II- paljon jämäkämpi.

Mulla on kans toi II jouset mut mulla on semmonen ongelma et mun auto on apukuskinpuoli alempana kun kuskin puoli ja ajattelin että olisiko joskus joku laittanut väärän jousen tms..keula on 1cm alempana ku kuskin puoli ja perästä 0,6cm alempana..perän ymmärrän paremmin koska siellä on akku oikealla puolen ja jos tankissa on puoltankkia bensaa niin bensa on apukuskin puolella, mutta taas edessä 1cm on oudon paljon?? kävi mielessä että jos toinen jousista olisi lyhempi???onko ideoita?

Petri.Kekkonen
20-11-2007, 21:22
Eikös nuo mene ihan vuosimallin mukaan, siis se onko 704 M SPORT SUSPENSION vai 705 M SPORT SUSPENSION II. Ja II:ssa piti olla ainakin jäykemmät kallistuksenvakaajat.

juu-das
20-11-2007, 21:24
oisko ne jouset sitten paksummat:think

mulla ois muuten yhet ylimääräiset II jouset..

untamokuikka
20-11-2007, 21:29
valmistenumero näyttää mulle tota m-sport II jousta.Onkohan niissä viisi sinistä täplää jos ne on kakkoset?mulla meinaas takana näkyy kummassakin jousessa viis semmosta sin.palloa, mut edestä ei ota selvää ku on niin kulahtaneet..

Rahu
20-11-2007, 22:01
Muistaakseni kallistuksen vakaimet on 2:ssa paksummat ja on myös matalampi kuin 1:nen Jouset on vissiin samat mutta iskarit on eri ja 2:nen tuli vasta joskus -99 puolessa välin.

I = "wannabe M":cry:
II = sama kuin M5 alusta:winner:

Kuvassa vasen on M-sport II eli M5 iskari ja oikea tavan M.