PDA

View Full Version : m10 kansiviritys turbokäyttöön . . .


Sampo_tbo
19-06-2004, 14:52
Tuossa kiillotin hienolla Dremel-kopiolla, Hong Kong ja 25€ :lol: , kanavia ja mieleeni tuli seuraava kysymys kannattaisiko ottaa ohessa olevissa kuvissa oleva palotilamuutos.jpg tehdä? Putoisi puristukset, ei tarvitsisi vaihtaa vielä mäntiä ja saisi jo ainakin kannen hyvälle mallille. Ja tietenkin pienet tehot katsastukseen kun ei vielä evo1- mallista ota kaikkea irti :lol:. Autohan on siis tuo e30 318i -88, turbona Garretin T03 modattuna, Perfect Powerin Box :oops: , säädettävä bensanpaineentasaaja by Am- Works, cooleri tulossa, nokka menossa M-Sportille tahi muualle. . .
Kuvat:
http://koti.phnet.fi/~nupsa10 ja sieltä kansiviritys

tenutappi
19-06-2004, 22:14
Loppupeleissä ahdettu moottori ei vaadi kannelta muuta kun että kanavallaon KOKOA.. Eli isompi on kuin onkin parempi..
jos ihan viimesiä hevosia lähdetään hakemaan niin sitten alkaa jo vaikuttamaan muutkin asiat mutta kadulle riittävässä kannessa riittää ihan kasikanavainen peruskansi joka hengittää yli normaalilla ilmanpaineella eli virtaus ei ole niinkään konkreettinen tekijä ku vaparissa.. Paine hoitelee sitten aika kivasti tuon tavaran liikkumisen..
Tietenki jos puristussuhteen saa kansimodauksella optimaaliseks niin siinä tapauksessa ei muuta kun antaa mennä..

Tulipa muuten sekava teksti.. toivottavasti saitte kuitenki pointin