| Etusivu | Foorumi | Galleria | Bimmerparty | Verkkokauppa |  

Go Back   BTCF Forum > Mallisarjakohtainen keskustelu > 5-sarja > 1996 - 2003 (E39)

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 15-04-2013, 23:08   #51
Fastpiksu
Bimmer Enthusiast
 
Join Date: Jul 2010
Location: Kajaani-Paltamo
Posts: 1,390
Empä haluaisi ostaa sinulta autoa..
Jos et saa autoa kuntoon, niin olisi vähintäänkin kohtuullista kertoa viasta auton ostajalle jo ennenkuin hän tulee edes katsomaan.
__________________
I got 99 problems, but my Cummins ain´t one
Dodge RAM Cummins
Ford Escort -76 powered by Holset?

Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Fastpiksu is offline  
Old 15-04-2013, 23:29   #52
dede
Bimmer Rookie
 
Join Date: May 2011
Location: pirkanmaa
Posts: 141
Quote:
Originally Posted by Fastpiksu View Post
Empä haluaisi ostaa sinulta autoa..
Jos et saa autoa kuntoon, niin olisi vähintäänkin kohtuullista kertoa viasta auton ostajalle jo ennenkuin hän tulee edes katsomaan.
Heh Vien liikkeeseen ja tietävät jo viasta. Ei vaan nappaa mennä tekemään testiä ku eka oot 12-14h duunissa ja vettä sataa ni kiinnostaa ku kilo paskaa
Katotaa jos keskiviikkona ehtis tai vkl viimestään.
dede is offline  
Old 15-04-2013, 23:57   #53
marcus_108
Bimmer Fanatic
 
marcus_108's Avatar
 
Join Date: Nov 2012
Location: Hyllykallio
Posts: 547
Yritin tänään vaihtaa apukuskin puolen pyyhkijänvarren mutta eipä onnistunu. Eli onko se pyyhkijänvarsi kiinni jollakin muullakin siinä akselistossa, kuin niillä kahdella 13mm mutterilla? Esim. joku sokka systeemi, mitä en huomannut...? Vai onko se vaan niin pirun lujas kiinni ja usko vaan loppuu kesken? Laitoin yöksi ny kumminkin vähä lubea sinne vaikuttaan ja huomenna uus yritys..
__________________
Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01

Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Toyota corolla Lb 1.6 -87
Vw passat farkku 1.8 -99

Last edited by marcus_108; 16-04-2013 at 00:01.
marcus_108 is offline  
Old 16-04-2013, 00:10   #54
Terno
Guest
 
Posts: n/a
kädessäni pitäisi nyt olla e39 530d faceliftin jarrusatulat, miten totean ettei mulle myyty prefaceliftin satulaa ilman että ne eivät ole vierekkäin? eli mitähän numeroita pitäisi olla fl satuloissa? Valmistaja ATE. Ei viitsisi levyjä ja paloja ostaa jos mua on höynäytetty....

niin ja käykö sama jarruletku?
 
Old 16-04-2013, 00:39   #55
Clavurion
BTCF Member
 
Clavurion's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Oulu
Posts: 6,236
Quote:
Originally Posted by Terno View Post
kädessäni pitäisi nyt olla e39 530d faceliftin jarrusatulat, miten totean ettei mulle myyty prefaceliftin satulaa ilman että ne eivät ole vierekkäin? eli mitähän numeroita pitäisi olla fl satuloissa? Valmistaja ATE. Ei viitsisi levyjä ja paloja ostaa jos mua on höynäytetty....

niin ja käykö sama jarruletku?
Facelift etujarrusatulat ATE 60/30 (pre-facelift 60/22/298). Takasatulat sedan 40/20/298 (jarruletku lähtee suoraan taakse), touring 42/20/298 (jarruletku lähtee sivulle päin).
ATE:n numeroinnissa 1. numero = männän halkaisija, 2. numemero = levyn paksuus, valinnainen 3. numero = suurin levyn halkaisija.
__________________
E39 530dA -02 M-Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Clavurion is offline  
Old 16-04-2013, 02:12   #56
Bmw Dreamer
Bimmer Enthusiast
 
Bmw Dreamer's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Kouvola
Posts: 2,731
Quote:
Originally Posted by vtunvttu View Post
Mitähän on mahtanut bemmissä tapahtua?
Ohjaus on ollut aina vähä semmonen jäykkä eikä käännön jälkeen ohjaus ole palautunut itsekseen suoraan vaan aina joutunut vähän itte auttaa.
Eilen tuossa ajelin niin yhtäkkiä ohjaus keveni, lopetti pahimman vetelyn ja ohjaus palauttaa ratin suoraan

Niin ja auto on aika roimasti madallettu jos se mihkään vaikuttaa.
Mulla teki jossain välissä ihan samaa... En keksiny ku et ois jäätä jossain ollu. Tai sitte vastaavasti likaa, tais kerran yhden painepesutuokion jälkeen herkistyä...

Saatto myös olla osittain tuosta ohjausakselin ristikosta, se oli melkoisen tahmea ja välystäkin jo.
__________________
BMW 530D Touring '99 476tkm
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96 112tkm
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97 393tkm - std k-a projekti
Mazda 323 1,5 '89 160tkm - pyhäauto
Mitsubishi Galant GTI Dynamic-4 '90 311tkm
Mitsubishi Galant GLS 2,0 A '97 307tkm - projekti
Mitsubishi Lancer GLXi 1,5 '91 424tkm -emännän


Last edited by Bmw Dreamer; 16-04-2013 at 02:36.
Bmw Dreamer is offline  
Old 16-04-2013, 07:29   #57
Terno
Guest
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Clavurion View Post
Facelift etujarrusatulat ATE 60/30 (pre-facelift 60/22/298). Takasatulat sedan 40/20/298 (jarruletku lähtee suoraan taakse), touring 42/20/298 (jarruletku lähtee sivulle päin).
ATE:n numeroinnissa 1. numero = männän halkaisija, 2. numemero = levyn paksuus, valinnainen 3. numero = suurin levyn halkaisija.
Kiitos.

Eli sain fl saatulat, nyt ostaman levyt ja palat + huolo rojut satuloihin.
 
Old 16-04-2013, 08:24   #58
dede
Bimmer Rookie
 
Join Date: May 2011
Location: pirkanmaa
Posts: 141
No nyt on akku kiinni katsomaan mitä sanoo 10h pääsr
tä. Nyt sano 12,67 ja kaapelit nykäs kiinni ni 12,57. Toivotaan että olis tuo siili ni pääsis helpolla

edit: Tuli käytyy kiristääs viel akku ni rupes vilkut vilkuttelee Sulake 9 siis irti. Samnu vasta ku kengän otti irti ja laitto takas. Mistähä mahto vilkuttelu johtua? Oisko hälytin, mut ei aikasemmin oo vastaavaa tehny.

Last edited by dede; 16-04-2013 at 09:29.
dede is offline  
Old 16-04-2013, 11:48   #59
ADiJA
Bimmer Fanatic
 
Join Date: Sep 2012
Location: Varkaus
Posts: 249
Xenon temppuilee.

Elikkäs autoon asentanut jälkiasennus xenon sarjan ja toinen poltin ei välillä pala. Jos ajelee hetken parkeilla ja siten sytyttää niin syttyy taas. Tosiaan ikinä ei kumminkaan ajaessa sammu, eli kerran kun on syttynyt niin se palaa kyllä. Tosiaan joka kerta ei syty. Mittaristoon vain syttyy merkki ettei ajovalo pala. Ongelmaa ollut jo muutaman kuukauden. Onko ballasti tai polttimo menossa vai missähän voi olla vika?
ADiJA is offline  
Old 16-04-2013, 12:28   #60
Night-Wind
Bimmer Enthusiast
 
Night-Wind's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Harjavalta
Posts: 1,457
Quote:
Originally Posted by ADiJA View Post
Elikkäs autoon asentanut jälkiasennus xenon sarjan ja toinen poltin ei välillä pala. Jos ajelee hetken parkeilla ja siten sytyttää niin syttyy taas. Tosiaan ikinä ei kumminkaan ajaessa sammu, eli kerran kun on syttynyt niin se palaa kyllä. Tosiaan joka kerta ei syty. Mittaristoon vain syttyy merkki ettei ajovalo pala. Ongelmaa ollut jo muutaman kuukauden. Onko ballasti tai polttimo menossa vai missähän voi olla vika?
Ballastille ääni. Itsellä oli joskus samaa vikaa ja lähti ton vaihdolla. Hellaa tilalle.
__________________
E39 530d ///M-Sport Titansilber Metallic -99

ex: E39 528iA Titanium Silver -96
ex: MB W126 300SE Smoke Silver Metallic -89
ex: E34 525iAT Brokatrot Metallic -95
ex: E36 316iA Brillantrot -91
Night-Wind is offline  
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Autohifi ongelmat topic. Kysymyksiä ja vastauksia Haju69 Viihdelaitteet 501 27-10-2014 18:12
E8X (1-sarja) kysymyksiä ja vastauksia (E81,E82,E87,E88) Justabanana 1-sarja 395 24-10-2014 16:12
E39 kysymyksiä sähköpenkeistä Venom 1996 - 2003 (E39) 0 06-03-2011 23:19
E85 / E86 kysymyksiä ja vastauksia Diceman Z-sarja 5 01-02-2011 16:46
E39 puhelimista kysymyksiä. Rale Viihdelaitteet 1 22-02-2008 21:22


All times are GMT +3. The time now is 08:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.